Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Η «συνταγή ομορφιάς» της Τατιάνας Στεφανίδου



Τα τελευταία χρόνια η γνωστή παρουσιάστρια Τατιάνα Στεφανίδου διατηρείται σε σταθερό βάρος, κάτι που την γεμίζει ενεργητικότητα και ζωντάνια.
Η ίδια, αν και κάνει διατροφικά σφαλματάκια, όπως αποκάλυψε στο περιοδικό People, καταφέρνει και διατηρείται σε φόρμα, χάρη στη δίαιτα ORAC.


Η ΟRAC αποτελεί δημιούργημα του γνωστού διατροφολόγου Δημήτρη Γρηγοράκη και η Στεφανίδου την δοκίμασε για πρώτη φορά πέρσι, τέτοια εποχή! Όπως παραδέχεται: «Είχα κι εγώ το άγχος της παραλίας! Φέτος, η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη. Έζησα τέτοια πίεση που δεν μπορούσα να υποφέρω και στο φαγητό. Ένιωθα συχνά ότι το βράδυ που γυρίζω κατάκοπη είναι μία από τις τελευταίες απολαύσεις που μου έχουν απομείνει. Έτρωγα, λοιπόν, τεράστιες ποσότητες με τη βουλιμία να με κυριεύει. Έτσι, λοιπόν, πήρα τρία κιλά, που μου φάνηκαν αμέσως. Το ευαίσθητο σημείο μου είναι η κοιλιά! Με τα κατάλληλα ρούχα το χειμώνα, δεν το κατάλαβε κανείς. Στην παραλία, όμως, δεν κρύβεται τίποτα. Έχω και τον νταλκά των παπαράτσι. Τα τρία κιλάκια μου, εκτός από τους λουόμενους στην παραλία, θα τα χαζέψουν και, ενδεχομένως, θα τα σχολιάσουν, πολλές χιλιάδες αναγνωστών στα περιοδικά. Εφιάλτης!».
Όμως γιατί προτίμησε την ORAC;
«Το σημαντικότερο όλων είναι ότι δεν πείνασα και δεν έχασα τις δυνάμεις μου. Πολλές φορές έχω κόψει το φαγητό για δύο ή τρεις ημέρες, λυσσώντας στην πείνα, με την προσδοκία να χάσω τα κιλά μέσα σε μία νύχτα. Ωστόσο, τα αποτελέσματα ήταν τραγικά. Μετά το τριήμερο της λιμοκτονίας καταβρόχθιζα με βουλιμία τόνους φαγητού και γλυκών. Τώρα, αντίθετα, νιώθω υγιής και βλέπω ότι έχω κάψει λίπος και μάλιστα τοπικό!».
Μιλώντας στο PEOPLE η Στεφανίδου δίνει και τη δική της συμβουλή σε όλες τις γυναίκες που θέλουν να ξεκινήσουν δίαιτα:
«Όσες ξεκινήσατε τη δίαιτα συνεχίστε ακάθεκτες. Αν κουραστείτε πολύ, ρίξτε το μία μέρα έξω. Δεν θα πάρετε κιλά, αν αποφύγετε τα πολλά γλυκά και το υπερβολικό αλκοόλ. Μετά συνεχίστε χωρίς τύψεις και είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρετε».


Δεν υπάρχουν σχόλια: