Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Δούκισσα Νομικού: Μιλάει για την σχέση της

doykisa_nomikouyyghujyhgtrf
Δούκισσα Νομικού: Μιλάει για την σχέση της Η Δούκισσα Νομικού είναι ερωτευμένη... 

και δεν το κρύβει, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει παραδεχτεί ανοιχτά την σχέση της με τον τραγουδιστή Χρήστο Χολίδη, όπου ο φωτογραφικός φακός τους έχει απαθανατίσει μαζί . Τι λέει η ίδια γι' αυτό; «Δεν νομίζω ότι κοιμόταν και ξυπνούσε κανείς με τον καημό να δει εμένα και τον Χρήστο σε μια φωτογραφία ή περίμενε να επιβεβαιώσω κάτι επίσημα. Θα το κάνω όταν θα είναι συνειδητή επιλογή δική μου και του συντρόφου μου. Όταν βρω την ισορροπία θα το κάνω». Η Δούκισσα θέλει να κρατάει τις πολύ προσωπικές της στιγμές για τον εαυτό της. «Ορισμένες φορές σκέφτομαι ότι θα ήταν πολύ πιο εύκολο να βγω και να βροντοφωνάξω ότι είμαι ερωτευμένη και να πω ότι ο αγαπημένος μου είναι ο καλύτερος που υπάρχει. Έχω επιλέξει όμως να κρατάω κάποια πράγματα για μένα». Ο έρωτας την έχει αλλάξει και το παραδέχεται. «Νιώθω ήρεμη, ευτυχισμένη και γεμάτη μέσα μου και αυτό το ονομάζω έρωτα. Άρα, ναι, είμαι ερωτευμένη. Αισθάνομαι άλλος άνθρωπος». Τέλος, η Δούκισσα αποκάλυψε ότι ο αγαπημένος της την κέρδισε με την επιμονή και υπομονή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: