Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

«Και ας μην είχα μαλλιά, για τον Τραϊανό ήμουν η θεά»

 
Έχοντας βγει νικήτρια από την μάχη με τον καρκίνο και με το βλέμμα στραμμένο στο σήμερα, η Γωγώ Μαστροκώστα, σε μία συγκλονιστική συνέντευξη στο Life & Style, μιλάει για το σύζυγο, την κόρη της και την απόκτηση ενός ακόμη παιδιού, με κάθε τρόπο.

«Έχω το σύντροφό μου, το παιδί μου, είμαι για πρώτη φορά χαλαρή και θέλω να το απολαύσω», λέει η Γωγώ Μαστροκώστα πιο όμορφη και λαμπερή από ποτέ, που φωτογραφίζεται στους εξωτικούς κήπους του Αττικού πάρκου κρατώντας ένα νεογέννητο πούμα.

«Ακόμα και με το πούμα το μητρικό ένστικτο μού βγαίνει», λέει όλο τρυφερότητα έχοντας στο πλάι της τον σύντροφό της Τραϊανό Δέλλα και την κόρη της Βικτώρια. «Είναι σπίρτο, πριν τελειώσεις την ερώτηση, έχει απαντήσει εκείνη και έχει τόση καλοσύνη», λέει για την μόλις δυόμισι χρονών Βικτώρια.


«Έχει κληρονομήσει από μένα τον έρωτα για τον πατέρα της και με συναγωνίζεται κιόλας, προσθέτει και τα μάτια της λάμπουν από αγάπη. Δεν κρύβει ότι το μεγάλο της όνειρο είναι να της χαρίσει αδερφάκια.
«Νιώθω ότι το χρωστάω στον άνδρα μου που πραγματικά τα λατρεύει. Δεν μπορώ όμως να το φέρω στον κόσμο η ίδια. Μου έχουν πει ότι μετά την πενταετία μπορείς να κάνεις άφοβα παιδί και ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, εγώ όμως φοβάμαι. Επειδή πέρασα όλο αυτό και ήταν συνδεδεμένο με την εγκυμοσύνη μου, με φοβίζει πολύ. Με τον άνδρα μου έχουμε συζητήσει διάφορες εναλλακτικές, δεν μου αρέσει όμως να προτρέχω. Σκέφτομαι πάρα πολύ την πιθανότητα να αποκτήσω παιδί με παρένθετη μητέρα.

 
Όσο για τον άνθρωπο που στάθηκε δίπλα της στη μεγαλύτερη αναμέτρηση για τη ζωή της, το σύζυγό της Τραϊανό, η Γωγώ εξομολογείται: «Είμαι πολύ ερωτευμένη με τον άνδρα μου. Τι να πω για τον Τραϊανό… Είναι ένας υπέροχος άνδρας και σύντροφος και συγκλονιστικός πατέρας. Και ας μην είχα μαλλιά και ας μην ήμουν καλά, για τον Τραϊανό ήμουν η θεά. Πόσο βασικό είναι αυτό το πράγμα… Μακάρι όλες οι γυναίκες να έχουν έναν σύντροφο σαν τον δικό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: