Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Η Ελ. Μελέτη συμβουλεύει τη χωρισμένη Παπαρίζου!


Μετά την είδηση του χωρισμού της Έλενας Παπαρίζου και του Τόνυ Μαυρίδη, η Ελεονώρα Μελέτη, ούσα πρόσφατα χωρισμένη, έσπευσε να δώσει μερικές συμβουλές στην φρεσκοχωρισμένη (;) Έλενα Παπαρίζου.  «Θέλω να πω στην Έλενα, γιατί οι γυναίκες καταλαβαινόμαστε καλύτερα, αλλά μπορεί να της ακούγεται παράξενο και περίεργο αυτό που θα της πω, όμως Έλενα έρχονται τα καλύτερα! Κάτι τέτοιες περιπτώσεις νομίζω καλό είναι- και μιλάω κυρίως για τις γυναίκες, αφού οι άντρες είναι περισσότερο ανασφαλείς κι έχουν άλλη ψυχολογία-να μείνεις ένα εύλογο χρονικό διάστημα μόνος σου, να κάνεις ένα ωραίο delete-reset κι ένα restart. Δεν είμαι υπέρ των σπασμωδικών κινήσεων και των εύκολων άμεσων σχέσεων. Νομίζω ότι κοροϊδεύεις και τον άλλον και τον εαυτό σου και δεν είναι σωστό. Κάθεσαι, καθαρίζεις, θα βγεις με τους φίλους σου και τις παρέες σου. Ελενάκι μου, αυτό που λέω πάντα στη ζωή είναι: “Shit happens”», είπε χαρακτηριστικά η Ελεονώρα.
Συζητώντας μάλιστα με τους συνεργάτες της την πιθανότητα επανασύνδεσης του ζευγαριού, είπε: «Δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Μπορεί να χρειαστούν λίγο χρόνο μακριά, να επαναπροσδιοριστούν και να είναι ξανά μαζί… Δεν πιστεύω στην επανασύνδεση γενικά. Δεν το έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου. Όταν χωρίσεις, χωρίζεις. Αυτό που δεν πάει καλά, πολύ δύσκολα θα αλλάξει μετά. Δεν ξέρω, γιατί δεν μου έχει συμβεί να γυρίσω πίσω σε σχέση, δεν το έχω κάνει ποτέ. Τώρα είναι 12 χρόνια όμως, είναι μια ζωή. Δεν ξέρεις και για ποιο λόγο μπορεί να έχουν χωρίσει. Αλλά όταν έχεις κάνει κόπο για να το τελειώσεις και να το προσπεράσεις, για ποιο λόγο πάλι να μπεις σε αυτή τη διαδικασία; Εκτός κι αν περάσει ένα διάστημα και κάνεις τη ζωή σου, κάνει κι εκείνος τη ζωή του και γνωρίζοντας άλλους ανθρώπους δεις ότι υπάρχει κάτι ζωντανό και δεν έχει σβήσει. Εκεί ναι, έχεις θέμα και πρέπει να το ξαναδείς».


Δεν υπάρχουν σχόλια: