Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Ελεονώρα Μελέτη: Είναι τελικά ζευγάρι με τον Ηλία;

meleti215487
Την αποκάλυψη ότι θα συνεχίσει τον χορό και μετά το τέλος του «Dancing with the Stars 2» έκανε η Ελεονώρα Μελέτη.
«Ανακάλυψα ότι χορός είναι κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ και θέλω να το συνεχίσω και να εκμεταλλευθώ στο έπακρο τον Ηλία όσο καιρό είναι στην Ελλάδα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Πολλά είναι αυτά που λέγονται και ακούγονται για την σχέση της παρουσιάστριας με τον χορευτή της Ηλία Λαδά. Τι συμβαίνει τελικά; Είναι ζευγάρι; «Τι να πω εγώ για όλα αυτά; Εάν είμαστε ζευγάρι θα φανεί. Δεν με ενοχλεί που όλοι λένε ότι είμαστε μαζί. Τα έχω συνηθίσει εγώ αυτά, δεν είναι η πρώτη φορά που τα ακούω. Όλοι εν δυνάμει θα μπορούσαμε να είμαστε ζευγάρι με κάποιον, δεν λέει κάτι αυτό που λένε συνεχώς όλοι για την σχέση μου με τον Ηλία», τόνισε.
«Με την Ελεονώρα είμαστε πολύ καλά και πολύ φίλοι. Βγαίνουμε πάρα πολύ συχνά και περνάμε πολύ καλά. Στα όσα ακούγονται όμως δεν έχω κάτι να πω ή να απαντήσω. Ξέρω παρ'όλα αυτά ότι ακούγονται πολλά», απαντά από την πλευρά του ο παρτενέρ της Ελεονώρας.
Μιλώντας για την σχέση του με το ταίρι του στο Dancing, ο Ηλίας Λαδάς δεν έκρυψε την άποψή του για εκείνη: «Είναι ωραία γυναίκα η Ελεονώρα. Για την ακρίβεια η Ελεονώρα είναι πολύ ωραία γυναίκα. Το εάν η εικόνα που βγάζουμε προς τα έξω είναι ωραία, οφείλεται μάλλον στην Ελεονώρα και την ευχαριστώ γι'αυτό».
ΠΗΓΗ: www.star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: