Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Η Δέσποινα Βανδή μιλά για την οικογενειακή ζωή, το twitter, την οικονομική κρίση και τη διάσημη μαγειρική της

Η Δέσποινα Βανδή μιλά αποκλειστικά στο Queen.gr για την οικογενειακή ζωή, το twitter, την οικονομική κρίση και τη διάσημη μαγειρική της

Αν σου έκαναν πρόταση για το επόμενο DWTS θα πήγαινες;Δεν νομίζω. Θέλω πλέον να κάνω πράγματα που με εξιτάρουν και με ενδιαφέρουν. Αν μου γινόταν μια πρόταση θα την σκεφτόμουν σοβαρά και αναλόγως θα την απέρριπτα ή θα την δεχόμουν.

Είδαμε όλοι ότι η Αγγελική Ηλιάδη σου μοιάζει πολύ; Το είχες προσέξει και εσύ;
Θεωρώ ότι μπορεί να έχουμε κάποια ομοιότητα στα μάτια ή κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Άλλωστε είναι ωραίο να σου λένε ότι σου μοιάζει μια τόσο ωραία κοπέλα.

Πότε θα ξεκινήσουν οι πρόβες για το μιούζικαλ που σου γράφουν οι Δημήτρης Αποστόλου και Αλέξανδρος Ρήγας;
Τελικά το μιούζικαλ πήρε αναβολή για αργότερα. Θέλαμε να γίνει στο Παλλάς, το οποίο δεν είναι ελεύθερο ακόμη, οπότε το συζητάμε για τον επόμενο Οκτώβριο.

Η κόρη σου είναι πλέον 7. Ποια είναι η πιο συνηθισμένη ερώτηση που σου κάνει;.
Η ερώτηση που μου κάνει κάθε μέρα είναι αν θα είμαι το βράδυ στο σπίτι. Αν και εδώ και πολλά χρόνια δουλεύουμε Παρασκευοσαββατοκύριακα, προφανώς της Μελίνας της έχει μείνει στο μυαλό, η εποχή που δουλεύαμε πενθήμερα.

Πόσο σε έχει επηρεάσει η κρίση, και εννοώ ψυχολογικά γιατί οικονομικά δεν έχει αφήσει κανέναν ανεπηρέαστο.
Ανήκω και εγώ στη μεγάλη κατηγορία των ανθρώπων που είχαμε στρώσει τη ζωή μας και πορευόμασταν με κάποια δεδομένα. Και αυτά πλέον άλλαξαν. Εμείς ήμασταν από τα πρώτα επαγγέλματα που νιώσαμε ότι κάτι αλλάζει. Πλέον δουλεύουμε διημερα και αυτό δεν ξεκίνησε πρόσφατα. Συμβαίνει εδώ και δύο χρόνια. Είναι μια πολυτέλεια για τον κόσμο τα μπουζούκια και καταλαβαίνω γιατί το σκέφτεται και μια και δύο φορές αν θα έρθει. Δεν σου κρύβω ότι υπολογίζω πάρα πολύ τις επαγγελματικές κινήσεις που θα κάνω γιατί στις μέρες μας είναι εύκολο να διασυρθείς. Δεν θέλω απλώς και μόνο να υπάρχω στα μουσικά πράγματα. Πολλές φορές η κατάσταση που ζούμε μοιάζει αδιέξοδη γιατί και εγώ όπως και όλοι μας ζούμε από τη δουλειά μας. Δεν έχω πλούσια οικογένεια για να με στηρίξει στις δυσκολίες. Το χειρότερο που μας συμβαίνει όμως, είναι αυτή η ψυχολογική κατατονία στην οποία έχουμε πέσει σχεδόν όλοι. Δεν αντέχω να βλέπω στενάχωρα πράγματα και αυτός είναι και ο λόγος που δεν έβλεπα φέτος «Το νησί». Επίσης με μελαγχολεί που με τις παρέες μας συζητάμε μόνο για την κρίση, για το που πάει η ζωή μας και όλα αυτά που τα συζητάμε όλη την ημέρα και μετά τα κουβαλάμε σπίτι μας.

Λες όχι με την ίδια συχνότητας όπως παλιά ή στις ημέρες μας το σκέφτεσαι δύο φορές;
Λέω όχι όπως και παλιά. Αν αρχίσεις και κάνεις εκπτώσεις θα τις πληρώσεις με αυξημένο τόκο στο μέλλον.

Υπάρχει μια γενικευμένη απέχθεια για τους πολιτικούς. Εσύ τι πιστεύεις;
Έχω πολύ οργή μέσα μου για όλα αυτά που μας έχουν κάνει και την πληρώνουμε όλοι οι Έλληνες.

Τι μπορεί να σε κάνει να κλάψεις;
Δεν αντέχω να ακούω για προβλήματα υγείας αν μιλάμε για σοβαρά πράγματα, γιατί το κλάμα για κάτι μελοδραματικές ή συναισθηματικές ταινίες δεν πιάνεται.

Ποια ήταν η τελευταία φορά που τσακωθήκατε με τον Ντέμη;
Δεν θυμάμαι ποια ήταν η τελευταία φορά. Μαλώνουμε για χαζά πράγματα συνήθως, αλλά ποτέ δεν έχουμε μαλώσει έντονα για κάτι.

Έχεις Facebook ή Twitter;Όχι δεν έχω λογαριασμό στο Facebook, αλλά μόλις απέκτησα στο twitter. Είμαι το @Desp1naVandi. Θεωρώ ότι το twitter είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας. Στην αρχή ήμουν αρνητική, τώρα όμως που έχω κάνει τον λογαριασμό αισθάνομαι ότι είναι πολύ ωραία να μοιράζεσαι άπλες σκέψεις και καθημερινά πράγματα.

Το καλοκαίρι θα κάνεις κάποιες συναυλίες;
Πηρά την απόφαση μετά από δύο καλοκαιριά γεμάτα από εμφανίσεις και συναυλίες, αυτό το καλοκαίρι να κάτσω με τα παιδιά μου. Σε ότι αφορά το χειμώνα συζητάω διάφορα πράγματα, αλλά αν κάτι δεν κάτσει ή δεν μου αρέσει πολύ θα προτιμήσω να μην κάνω τίποτε και να μην εμφανιστώ καθόλου στην Αθήνα αν δεν αισθάνομαι καλά.

Τι αγαπούν τα παιδιά σου να κάνετε παρέα;
Να μαγειρεύουμε. Τα άφησα τις προάλλες να κάνουν μόνα τους ψωμί και δεν πιστεύεις πώς μου κάνανε την κουζίνα. Βρήκα αλεύρι μέχρι στα φωτιστικά οροφής.

Εφόσον μιλάμε για αυτό το περίφημο ζυμωτό ψωμί μπορείς να μοιραστείς μαζί μας την συνταγή;
Μπορώ, αλλά δεν θα το κάνω, γιατί ετοιμάζω κάτι στο internet που εκτός των άλλων θα έχει και δικές μου συνταγές. Οπότε αν κάνετε λίγο υπομονή θα με δείτε να μαγειρεύω οnline.



ΠΗΓΗ: www.queen.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: