Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Πρόλαβε τις ρυτίδες με γυμναστική προσώπου


Οι ασκήσεις τόνωσης για το πρόσωπο βασίζονται στην εκγύμναση των μυών και τη χαλάρωση.
Όχι μόνο προλαβαίνουν τη χαλάρωση των μυών του προσώπου και του λαιμού, αλλά μειώνουν και την αδυναμία των μυών, που μπορεί ήδη να έχει συντελεστεί.
Σε συνδυασμό με την κατάλληλη περιποίηση δέρματος, ένα τακτικό πρόγραμμα ασκήσεων στηρίζει τους μυς του προσώπου και βοηθά να αντιμετωπιστούν ή να προληφθούν πρόωρες ρυτίδες.
1. ΆσκησηΧρησιμοποιώντας μόνο τους μυς του προσώπου, φέρε τα φρύδια σου κοντά, σαν να σκέφτεσαι έντονα.
2. Άσκηση ΑντίστασηςΤοποθέτησε τα άκρα των μεσαίων δαχτύλων σου (μεσαίος και παράμεσος) στο εξωτερικό μισό των φρυδιών σου και χάιδεψε το κάθε φρύδι προς την εξωτερική πλευρά, χρησιμοποιώντας ελαφριά τριβή. Απαλά. Φέρε τα φρύδια σου κοντά χρησιμοποιώντας τους μυς του προσώπου, αντίθετα με το τράβηγμα των δαχτύλων σου.
3. ΧαλάρωσηΤοποθέτησε το δείκτη, μέσο και παράμεσο κάθε χεριού πάνω από τα φρύδια σου. Χαλάρωσε τους μυς με γρήγορες πλάγιες κινήσεις. Κούνησε απαλά (σαν δόνηση) το δέρμα πάνω από τη ρίζα της μύτης και ανάμεσα στα φρύδια με τις άκρες των δαχτύλων σου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: