Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Η σέξι Σίσσυ

Η σέξι Σίσσυ
Δεν έχει νταντά. Από τότε που γεννήθηκε ο γιος της, τον κρατάει ή εκείνη ή ο άντρας της. Κάνει κάμπινγκ. Τη νοιάζει τη συμβαίνει αυτή την περιόδο στις πλατείες. «Της τη σπάει» που δε μπορεί να πάει στο Σύνταγμα, γιατί είναι σελέμπριτι. Και δεν πιστεύει ότι είναι sex symbol.
Κυρίες και κύριοι η Σίσσυ Χρηστίδου στην πιο αποκαλυπτική φωτογράφηση της ζωή της στο περιοδικό NITRO αναδεικνύει το νέο σέξι εαυτό της.
«Προσπαθείς, δηλαδή, να το στηρίξεις όλο αυτό, να κάνεις αυτό που μπορείς όχι ως επώνυμος αλλά ως πολίτης, για να εκφράσεις την αγανάκτησή σου, και ο άλλος σου αφαιρεί το δικαίωμα. Βλέπεις, υπάρχουν κάποιοι που σε κοιτάζουν στραβά, με ένα βλέμμα του τύπου “κάνε μας τη χάρη, κούκλα μου. Τι ακριβώς ήρθες εδώ να μας το παίξεις;”. Κάτι που σε στεναχωρεί, σε κάνει να χάνεις την όρεξή σου και, τελικά, σε απομακρύνει», λέει η Σίσσυ και απαντά με αυτόν τον τρόπο για το γιατί δεν κατεβαίνει στις πλατείες μαζί με τους Αγανακτισμένους.
Εξακολουθεί να είναι τρελά ερωτευμένη με το Θοδωρή Μαραντίνη και όσο για το πως αντέδρασε εκείνος βλέποντας τις συγκεκριμένες φωτογραφίες, δηλώνει: «Τι μου είπε ο σύζυγος όταν είδε τις φωτογραφίες; Δε μπορώ να σου πω, γιατί είναι πρόστυχο. Με την καλή έννοια. Νομίζω ότι γενικά θέλει να με βλέπει σέξι. Δεν έχει θέμα με το να είμαι μαζεμένη. Να μου πει π.χ. αυτό που φοράς είναι κοντό».
Η Σίσσυ Χρηστίδου έχει απάντηση και για τον τίτλο σύμβολο του σεξ: «Sex Symbol εγώ; Μου φαίνεται αστείο. Το κοινό που με πλησιάζει είναι πιο πολύ το κοινό του σουπερμάρκετ. Νοικοκυρές ή νέες μανάδες. Οι δικοί μου άνθρωποι που λέμε τα προβλήματά μας».


ΠΗΓΗ: www.real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: