Κυριακή, 3 Ιουλίου 2011

Διατηρήστε τη σιλουέτα με … fast food


Το “γρήγορο φαγητό” έχει κατηγορηθεί πολλάκις ότι είναι ανθυγιεινό και εξαιρετικά λιπαρό.
Ωστόσο με τις σωστές επιλογές μπορεί να μην αποβεί τόσο κακό ούτε για την υγεία σας, ούτε για τη σιλουέτα σας…
* Προτιμήστε σκέτο καλαμάκι κοτόπουλο ή χοιρινό, χωρίς πίτα, με λίγο φρέσκο ψωμί.
* Παραγγείλατε σάντουιτς με ψωμί του τοστ, μία φέτα τυρί, ντομάτα και μουστάρδα ή κέτσαπ.
* Προτιμήστε το κλασικό μπέργκερ – μικρό μπιφτέκι σε ψωμάκι, δίχως τυρί, με κέτσαπ και λαχανικά.
* Αν θέλετε να φάτε πίτσα, επιλέξτε κάποια με λεπτή ζύμη και κλασική, όπως ζαμπόν – μανιτάρια ή κοτόπουλο – πιπεριές.
* Αν δεν αντέχετε χωρίς τηγανητές πατάτες, αποφύγετε τουλάχιστον τις κατεψυγμένες και τις προτηγανισμένες.
* Για σαλάτα επιλέξτε ό,τι πιο απλό από το salad bar, ακολουθώντας τον κανόνα 80-20 (80% να είναι φρέσκα, πράσινα λαχανικά και 20% ζυμαρικά και αμυλοειδή), αποφεύγοντας ό,τι περιέχει κρέμα γάλακτος, σος κ.ά.
* Αν επιθυμείτε μακαρονάδα προτιμήστε τη ναπολιτάνα με πολύ λίγο τυρί.
* Στην ταβέρνα παραγγείλατε κρέας ψητό στη σχάρα με συνοδευτικό ρύζι, βραστό κατσαρόλας, χόρτα, βραστά λαχανικά και σαλάτες.
* Στο ιταλικό εστιατόριο επιλέξτε ζυμαρικά χωρίς κρέμα γάλακτος, πίτσα με λεπτή ζύμη χωρίς κρεατοσκευάσματα και σαλάτες χωρίς σος και μπέικον.
* Στο fast food προτιμήστε κάποιο απλό σάντουιτς και σαλάτα από το salad bar
* Στο κινέζικο εστιατόριο αποφύγετε τα τηγανητά (λ.χ. spring rolls) και τα «πουγκάκια» και προτιμήστε τα καυτερά, τα λαχανικά και το ρύζι ατμού.
* Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με ζάχαρη, με αυτά δίχως ζάχαρη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: