Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Ε. Μελέτη: H σέξυ, αρετουσάριστη φωτογράφιση και οι αποκαλύψεις!


Μια αποκαλυπτική συνέντευξη, όπου μίλησε για τις σχέσεις, τους πρώην, το κέρατο και την τηλεόραση έδωσε η Ελεονώρα Μελέτη. Η γνωστή παρουσιάστρια έκανε μια φωτογράφιση, που όπως αποκάλυψε και η ίδια δεν ήθελε να έχει ρετούς και μίλησε έξω από τα δόντια.


 
Μιλώντας αρχικά για το ρετούς και το πόσο εύκολα μπορεί να ρίξει αρετουσάριστη έναν άντρα, η Ελεονώρα απάντησε σε συνέντευξή της στο “Nitro”: “Σίγουρα μπορώ να γοητεύσω κάποιον αρετουσάριστη, ενδεχομένως όμως και να τον τρομάξω. Όχι από ασχήμια. Όταν δε ρετουσάρεις το χαρακτήρα και τη συμπεριφορά σου, κάποια στοιχεία που έχεις τρομάζουν τον άλλο. Γενικότερα, προτιμώ να παίρνω αυτό που βλέπω και να δίνω αυτό που βλέπουν από το να ζω ειδυλλιακές στιγμές για ένα διάστημα κι όταν πέσουν οι μάσκες να αναρωτιέμαι πού πήγαν αυτοί που ερωτευτήκαμε”.
 
Παράλληλα, η ίδια ανέφερε ότι δεν φοβάται να μείνει μόνη και δεν βλέπει τις σχέσεις σαν δεκανίκι και ξεκαθάρισε: “Δεν αντέχω την κατηγορία των γυναικών που κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους και τους άλλους, λέγοντας ότι μπορούν να ζήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς σέξ. Ακόμη κι όταν δεν είμαι συναισθηματικά διαθέσιμη, θέλω να υπάρχει στη ζωή μου μια αντρική παρουσία”.

 
Όσον αφορά την απάτη και τα πισωγυρίσματα, η Ελεονώρα με αφοπλιστική ειλικρίνεια παραδέχεται: “Στην πρώτη μου σχέση έμαθα ότι ο τύπος με είχε κάνει τάρανδο...Λίγο καιρό αργότερα τον πλήρωσα με το ίδιο νόμισμα. Βρήκα γκόμενο... Η ικανοποίηση μου ήταν ότι έφυγα από τη ζωή του μαλάκα ένα ωραίο πρωί, χωρίς να του πω το παραμικρό!”

 
Ωστόσο, η ίδια έχει γενικά καλές σχέσεις με τους πρώην της: “Ήδη φέτος έχω κάνει δύο Σαββατοκύριακα με τον έναν, ενώ μέσα στον Αύγουστο θα περάσω κάποιες μέρες και με έναν άλλον! Αλλά δε θα πω με ποιους. Είναι μαγική η αίσθηση να μη χάνονται από τη ζωή σου οι άνθρωποι που έχεις αγαπήσει και να περνάς τη σχέση που κάποτε σας ένωσε σε ένα άλλο επίπεδο”, είπε.

 
Για το ενδεχόμενο να φύγει για διακοπές με τον Ηλία Λαδά, ανέφερε: “Το θέμα είναι να συντονιστούν οι χρόνοι, διότι είναι μακρινός προορισμός και ο Ηλίας έχει πολλές υποχρεώσεις στην Ελλάδα”.

 
Τέλος, για το μέλλον της στο χώρο της τηλεόρασης, δήλωσε: “Το ότι η ζωή μου είναι πιο ήρεμη ξεκούραστη και φυσιολογική τους μήνες που δεν κάνω εκπομπή μου λέει πολλά για το μέλλον μου, το οποίο διαγράφεται λαμπρό εκτός τηλεόρασης. Με τίποτα δεν μπορώ να γίνω Μαλέλης ή Χατζηνικολάου. Γεννιέσαι έτσι, δεν γίνεσαι. Η μόνη δουλειά που κάνω καλά πίσω από τις κάμερες είναι ρεπορτάζ. Που σημαίνει ότι όταν τελειώσουν τα ψωμιά μου, θα κάνω άλλα πράγματα. Θα γράψω ενδεχομένως. Αυτό το έχω καλά”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: