Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Πώς διατηρεί το sexy κορμί της η Eva Mendes


Είναι από τα πιο sexy κορίτσια της μεγάλης οθόνης. Με καμπύλες που σκοτώνουν και ένα υπέροχο λευκό χαμόγελο γεμάτο κοριτσίστικη γλύκα.
Η Eva Mendes χωρίς να έχει την εμμονή να δείχνει super skinny αποκαλύπτει στο βρετανικό τεύχος του Vogue τις διατροφικές της συνήθειες και το fitness που ακολουθεί.
Fitness time: «Πάω στο γυμναστήριο 3-4 φορές την εβδομάδα και κάνω ελαφριά βάρη και αερόβια άσκηση. Τις υπόλοιπες μέρες μου αρέσει να πηγαίνω παρέα με τον σκύλο μου για γρήγορο περπάτημα. Η Reebok μου έχει στείλει ένα ζευγάρι από τα Easy tone sneakers, τα οποία και φοράω πάντα όταν περπατάω και έχουν κάνει ήδη διαφορά στους μύες τις γάμπας. Επίσης κάνω yoga 2 φορές την εβδομάδα γιατί επαναφέρει τους μύες μου από το περπάτημα, δουλεύει την στάση του σώματος μου και ισορροπεί το μυαλό μου»
Σωματική αυτογνωσία: «Είναι σημαντικό να γνωρίσεις και να κατανοήσεις το μέγεθος και το σχήμα του κορμιού σου. Όλοι έχουμε θετικά και αρνητικά. Όλα έχουν να κάνουν με το να αγνοείς τα αρνητικά σου εάν δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτά και να αναδείξεις τα θετικά σου.»
Διατροφική εμμονή: «Θα μπορούσα να φάω ένα ξύλινο τραπέζι εάν είχε επικάλυψη σοκολάτας. Είμαι παθιασμένη. Cookies, mousse, οτιδήποτε σοκολατένιο. Εάν παρεκκλίνω δεν με τιμωρώ μετά. Απλά το απολαμβάνω. Ίσως να πάω γυμναστήριο την επόμενη μέρα για να επανορθώσω. Αν και δεν υπάρχει υποκατάστατο της σοκολάτας , πρόσφατα ξεκίνησα να τρώω μαύρη σοκολάτα για να ικανοποιώ την λιγούρα μου για γλυκό. Προσπαθώ να τρώω πολλά φρούτα και λαχανικά και εάν τρέχω βάζω πάντα μερικά μήλα στην τσάντα, μιας και είναι το πιο ασφαλές σνακ.»


Δεν υπάρχουν σχόλια: