Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Τι δηλώνει ο Ουγγαρέζος για Μπουλέ και Κρυσταλλία!


Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Nitro και μίλησε εκτός των άλλων για την προσωπική του ζωή, γιατί οι μισοί τον συμπαθούν και οι άλλοι μισοί τον αντιπαθούν και για την περίοδο που ξεκινούσε γυρίσματα για τον «Όμορφο Κόσμο το Πρωί» στο Mega.
Γιατί οι μισοί άνθρωπο που ακούνε το όνομά σου λένε τι γαμώ τα παιδιά που είσαι και οι άλλοι μισοι ότι δεν υπάρχει πιο ουγκ (που σημαίνει επιφώνημα έκλπηξης) ; 
«Έτσι δε συμβαίνει και στη ζωή; Φαντάζομαι πως όσοι λένε ότι είμαι μαλάκας δεν με έχουν συναντήσει ποτέ τους. Από την άλλη, μπορεί αυτό να είναι μια δικαιολογία για τον εαυτό μου. Συνήθως, όταν με γνωρίζουν, τρώνε μια φρίκη, γιατί λένε «κοίτα να δεις, μιλάει και σοβαρά». Θέλει το χρόνο της η φάση. Ενδεχομένως, με αυτά που έχω ασχοληθεί, δεν μου έχει δοθεί η ευκαιρία να δείξω ότι μπορώ να επιχειρηματολογήσω σε κάτι, ότι έχω δομημένη σκέψη και ότι δεν υποτιμώ κανέναν, ότι δεν έχω υφάκι».
Λίγο που σε έψαξα στο Ίντερνετ, καλαμπαλικεύθηκα. Παλιότερα η Νάντια Μπουλέ, τώρα μία κοπέλα που τη λένε Κρυσταλλία από τους Otherview, χαμός γίνεται με τα προσωπικά σου, σαν να διαβάζω βυζαντινή σαπουνόπερα.
«Όταν ξεκίνησα τα δοκιμαστικά για τον Όμορφο Κόσμο, λέγανε «ο πρώην της Νάντιας»».
Πού είσαι, όμως.
«Ναι, είμαι. Αλλά, επειδή είμαι, το θεώρησα δεδομένο. Μετά, στα αστεία που έκανα, επειδή είμαι άνθρωπος που αυτοσαρκάζεται, το έλεγα από μόνος μου».

Αλήθεια, τι βρήκε και αγάπησε πάνω σου η Νάντια;

«Έλα ντε, θα πρέπει να τη ρωτήσεις».

Και η Κρυσταλλία, η τραγουδίστρια του συγκροτήματος Otherview που λένε ότι τραβιέσαι;

«Φάε τώρα την απάντηση που περιμένεις, μικρέ μου δημοσιογράφε. Δε μιλάω για τα προσωπικά μου. Πλέον. Για να διαφυλάξω κι εμένα και τους ανθρώπους που είναι γύρω μου. Ευχαριστημένος;»


Δεν υπάρχουν σχόλια: