Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Ε. Ζουγανέλη: "Φοβάμαι μην ξαναπάρω κιλά. Όποτε τρώω το βράδυ νιώθω ενοχές"


H γνωστή τραγουδίστρια Ελεονώρα Ζουγανέλη -κόρη του Γιάννη Ζουγανέλη και της Ισιδώρας Σιδέρη- σε συνέντευξή της στο Down Town,
μιλά για τον έρωτα, το τραγούδι, την υποκριτική, τα συναισθήματά της λίγο πριν βγει στη σκηνή και εξομολογείται πως σαν άνθρωπος είναι απρόβλεπτη και πάντα ειλικρινής.

Επίσης, σε σχετική επισήμανση του δημοσιογράφου, η Ελεονώρα αυτοσαρκάζεται και δηλώνει πως σίγουρα θα ήταν αδιάφορη, αν, μέσω μόνο μίας συνέντευξης, κάποιος μπορούσε να καταλάβει τι άνθρωπος είναι... Ενώ δεν παραλείπει να αποκαλύψει τους φόβους της για το ενδεχόμενο να ξαναπάρει κάποια στιγμή τα κιλά που έχασε.

Δεν αφήνει τον εαυτό της ελεύθερο στις δημόσιες εμφανίσεις και συνεντεύξεις της, είναι αρκετά ντροπαλή, δεν ανοίγεται εύκολα και δεν λέει πολλά...

''Έτσι θέλω να τελειώσω την καριέρα μου, μιλώντας λίγο. Το βρίσκω πολύ άκυρο να μιλάς δίχως να έχεις να πεις κάτι  συγκεκριμένο. Άλλωστε έχω επιλέξει μια δουλειά που μου δίνει τη δυνατότητα να εκφράζω πολλές πτυχές του εαυτού μου. Το να τις υπερτονίζω θα σήμαινε πως μάλλον δεν κάνω καλά τη δουλειά μου.''



Μιλώντας για την εξωτερική εμφάνιση και τα πολλά κιλά που έχασε, η Ελεονώρα αποκάλυψε πως αυτό που την οδήγησε στο να αλλάξει την εμφάνισή της ήταν "η ανακάλυψη ότι δεν έχει μεγαλύτερο δώρο από αυτό".

Φοβάται, όμως μην ξαναπάρει κιλά;"Α, ναι πολύ... Κάνω γυμναστική βέβαια, έκανα και χορό το χειμώνα, αλλά όποτε τρώω το βράδυ με πιάνουν ενοχές".

Πριν βγει στη σκηνή κάνει κάτι αγχολυτικό
''Μου αρέσει να ακούω Michael Jackson για να μπαίνω ήδη σε ένα χαρούμενο Mood όταν βγω.''

Οι άντρες, ο έρωτας, η σχέση της
''Δεν έχω παράπονα από τους άντρες. Έχω υπάρξει πολύ τυχερή στις σχέσεις μου, ευτυχώς. Είχα ανθρώπους στη ζωή μου, που και με βοήθησαν να εξελιχθώ και να γνωρίσω τον εαυτό μου. Είναι άνθρωποι που είναι ακόμα στη ζωή μου και τους αγαπώ πάρα πολύ. Δεν πιστεύω καθόλου στο ''θάψιμο'' των σχέσεων. Δεν μπορώ να βγάλω εντελώς από τη ζωή μου έναν άνθρωπο που είχα αγαπήσει κάποτε και ήμασταν μαζί... Εγώ λοιπόν, είμαι πολύ καλά στη σχέση μου τώρα. Ζω τον κανονικό έρωτα!''



Το τραγούδι σε συνδυασμό με την υποκριτική...
''Καταρχήν, τ' ότι σπούδασα υποκριτική, δεν σημαίνει ότι είχα αμφιβολία για το τι ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Αυτό που επιθυμούσα ήταν να γίνω τραγουδίστρια. Δεν ταλαντεύτηκα, είναι τελείως ευθεία η διαδρομή. Κατά τη γνώμη μου, ένας άνθρωπος που κάνει τη δική μου δουλειά, πρέπει να είναι ευρύτερα καταρτισμένος. 

Τ' ότι έχουμε φτάσει σ' ένα σημείο, που όποιος γουστάρει, παίρνει ένα μικρόφωνο και τραγουδάει είναι μια παρανόηση. Για να κάνεις κάποια πράγματα, πρέπει να δουλέψεις. Κι αν αυτό που επιθυμείς είναι να εκφράζεσαι και να επικοινωνείς με τους ανθρώπους, τότε οφείλεις να αναπτύξεις όλα τα μέσα και τους τρόπους που έχεις. Η υποκριτική με βοήθησε να εξελιχθώ στο τραγούδι.''

Δεν υπάρχουν σχόλια: