Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Κατερίνα Λέχου: "Δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα, αλλά είμαι πολύ πειθαρχειμένη"!

Η Κατερίνα Λέχου είναι στην καλύτερή της φάση! Ξεκούραστη από τις διακοπές της στην Πάτμο με τον αγαπημένο της αλλά και επαγγελματικά ικανοποιημένη μετά την μεγάλη επιτυχία της σειράς στην οποία πρωταγωιστούσε. 


Οι φήμες την θέλουν σύντομα να ανεβαίνει μάλιστα και τα σκαλιά της εκκλησίας με τον Μάνο Στρατάκη. Η ίδια προτιμά να κρατά την σχέση της, όσο μπορεί, μακριά από την δημοσιότητα και αποφεύγει να μιλάει για τον αγαπημένο της.

Ωστόσο, όταν πρόκειται για όλα τα άλλα δεν ντρέπεται να αποκαλύψει και να αποκαλυφθεί. καλεσμένη στην πρωινή εκπομπή "Ellate" μίλησε για τις δυσκολίες της δουλειάς της, για την επιτυχία της σειράς "Νησί" αλλά και για τα διατροφικά της μυστικά...



Οι δυσκολίες του να είσαι ηθοποιός

"Επειδή οι άνθρωποι βλέπουν την λαμπερή ενδεχομένως πλευρά μας, αυτή που εκτίθεται, θεωρούν ότι η υποκριτική είναι μια δουλειά-χόμπι, αλλά δεν είναι έτσι", δήλωσε η Κατερίνα Λέχου. 

Αυτή τη στιγμή επιλέγει να βρίσκεται εκτός τηλεόρασης και δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει και εξηγεί: "Γενικώς, μου αρέσει να έχω την ελευθερία να επιλέγω. Οπότε, τις δεδομένες στιγμές, επέλεξα να είμαι εκτός και γιατί δεν υπήρχε μια πρόταση που να με ενδιαφέρει και γιατί χρειαζόμουν να επαναπροσδιορίσω κάποια πράγματα."

Η μεγάλη επιτυχία της σειράς

"Νομίζω ότι είναι καταλυτικής σημασίας η παιδεία που έχεις από το σπίτι σου, το backround. Σημασία δεν έχει πώς σε αντιμετωπίζουν οι άλλοι, αλλά πώς αντιμετωπίζεις εσύ τους γύρω σου. Εγώ, όχι βέβαια, δεν άρχισα να αντιμετωπίζω διαφορετικά τους γύρω μου", δήλωσε. 

"Μετά τα 37 κατάλαβα πράγματα. Πλέον, τα ζω καλύτερα, τα αποκωδικοποιώ, απολαμβάνω πράγματα", συνέχισε η ίδια συμπληρώνοντας πως μόνο τα βάσανα και μόνο ο πόνος είναι αυτά που σε κινητοποιούν τελικά να σκεφτείς και να δουλέψεις με τον εαυτό σου.



Στη συνέχεια εξομολογείται ότι παρόλο που το "Νησί" της χάρισε τις καλύτερες κριτικές και μία τεράστια επαγγελματική καταξίωση η ίδια δεν το έχει δει! "Δεν το έχω δει. Έχω δει δύο επεισόδια και κάποιες σκηνές", ανέφρε χαρακτηριστικά. "Ξέρω τι έχει γίνει, αλλά δεν έχω παρακολουθήσει τη ροή", συμπλήρωσε.

Η σχέση της με τις δίαιτες

Η εικόνα της σου δείχνει έναν πολύ γλυκό και ήρεμο άνθρωπο που δεν θυμώνει ποτέ ωστόσο η ίδια το διεψεύδει λέγοντας πως είναι οξύθυμη ως άνθρωπος. "Είμαι οξύθυμη -βεβαίως προσπαθώ να το τιθασεύσω. Αλλά από την άλλη, όσο προσπαθείς να το μαζέψεις προς τα μέσα, μπορεί να σου βγει μπούμερανγκ. Ε, και στο δρόμο, θα μαλώσω! Όταν ο άλλος κρατάει τιμόνι και δεν ξέρει τον κώδικα, δεν θα του πεις να πάει σπίτι του;" εξήγησε η Κατερίνα. 

Ταυτόχρονα όμως είναι και πολύ πειθαρχημένη: "Ας πούμε, δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα, αλλά είμαι πολύ πειθαρχημένη: Αν σήμερα φάω κάτι, αυτό αυτόματα σημαίνει ότι για δύο εβδομάδες δεν πρόκειται να το ξαναφάω αυτό το πράγμα"

Δες ένα μικρό απόσπασμα από την συνέντευξη της ηθοποιού:

Δεν υπάρχουν σχόλια: