Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Β. Χατζηβασιλείου: “Δεν έχω κάνει πλαστική¨!


Έχοντας πάρει το “πράσινο φως” για την έβδομη χρονιά παρουσίασης του “Πάμε Πακέτο” και μετά από ένα καλοκαίρι ξεκουρασης και χαλάρωσης μαζί με την οικογένειά της, η Βίκυ Χατζηβασιλείου είναι έτοιμη για τη νέα σεζόν.
 
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό “Down Town”, η γνωστή παρουσιάστρια με το καλογυμνασμένο σώμα, που έχει αδυναμία στο beach volley, μίλησε για τις αισθητικές επεμβάσεις, την απιστία και τη χρονιά που έρχεται.
 
“Η εκπομπή πήρε το “ναι” και συνεχίζουμε για έβδομη χρονιά”, αναφέρει η Βίκη Χατζηβασιλείου η οποία έσπευσε να δηλώσει πως η επιτυχία δεν ήρθε εύκολα. “Είμαι από τους ανθρώπους που ανέβηκαν ένα ένα τα σκαλιά. Δεν ξύπνησα μια μέρα και ήμουν γνωστή. Εμένα με ξέρουν άνθρωποι από τότε που δούλευα με τον Παπαδάκη στον Ant1 και έκανα ιατρικές εκπομπές στην ΕΡΤ3. Έχτισα με κόπο την καριέρα μου”.
 
Ωστόσο, η ίδια δεν θα ήθελε να αλλάξει με τίποτα την εκπομπή της, αφού θεωρεί πως μέσω αυτής κατορθώνει να κάνει μια κοινωνική παρέμβαση. “Δεν θα μπορούσα να κάνω τηλεόραση, για να κάνω τηλεόραση. Έχω ξεπεράσει εδώ και χρόνια τη ματαιοδοξία μου. Θέλω να προσφέρω... Δεν θα διάλεγα τον εύκολο δρόμο για να γινω απλά γνωστή!”, σημείωσε χαρακτηριστικά.
 
Όσον αφορά τις φήμες που ξέσπασαν τον τελευταίο καιρό για το αν έχει κάνει κάποια χειρουργική επέμβαση, η γνωστή παρουσιάστρια δήλωσε: “Θεωρώ ότι είναι μαγκιά να το παραδέχεσαι, γι' αυτό αν είχα κάνει θα το έλεγα. Ωστόσο, δεν έκανα και ούτε θα έκανα ποτέ.”
 
Τέλος, στην ερώτηση αν έχει απατήσει τον σύζυγό της, η ίδια απάντησε: “Ερωτικά ή σεξουαλικά; Κοίτα, μου αρέσει η εγκεφαλική και η ψυχική επαφή ασχέτως φύλου. Μου αρέσει επίσης να με φλερτάρουν. Ως εκεί όμως”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: