Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Υ. Μπόσνιακ: Πριν την κρίση που δεν ήμουν γνωστή,οι δουλειές ήταν περισσότερες


H Yβόννη Μπόσνιακ, που πιστεύει στο ''less is more'', μπορεί να έγινε περισσότερο δημοφιλής λόγω της σχέσης της με τον Αντώνη Ρέμο, είναι όμως μια κοπέλα που μετρά ήδη 12 χρόνια στον χώρο του μόντελινγκ. 


''Μπορώ να σου πω ότι πριν από την κρίση, που δεν είχα και αυτή τη ''δημοσιότητα'', οι δουλειές ήταν περισσότερες. Παρόλα αυτά, δεν βλέπω κάποιο αρνητικό σε όλο αυτό που συμβαίνει. Αν και δεν παρακολουθώ στενά τα media, από όσο ξέρω έως τώρα, δεν μου δημιούργησαν κανένα πρόβλημα'', δηλώνει χαρακτηριστικά η ίδια στο περιοδικό ''In Style''..



H πιο σημαντική η πιο συναρπαστική της εμπειρία...
''Είναι δύσκολο να την ξεχωρίσω... Έχω δουλέψει με πολλούς μεγάλους φωτογράφους, περιοδικά και σχεδιαστές μόδας, δουλειές για τις οποίες είμαι μόνο περήφανη κι ευτυχισμένη. Νομίζω ότι κάθε μοντέλο και κάθε άνθρωπος, θα ήθελε να φωτογραφηθεί από τον Peter Lindbergh. Προσωπικά έχω άλλα πλάνα και όνειρα στη ζωή μου, που θέλω πολύ να υλοποιήσω, εκτός από το μόντελινγκ.''



Η προτεραιότητά της είναι η φιλανθρωπική της δράση ενώ στα άμεσα σχέδιά της, περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός δικής της σειράς παπουτσιών
''Αυτή τη στιγμή ασχολούμαι με τα μελλοντικά projects του φιλανθρωπικού οργανισμού Feeling Human, που ιδρύσαμε μαζί με την Heather Nomi Tshuma το 2009. Μεταξύ αυτών είναι και το ξεκίνημα δράσης του οργανισμού στο Λονδίνο - η Heather ζει εκεί. Εκτός αυτού, προετοιμάζω και μια μικρή συλλογή για λογαριασμό μιας γνωστής ελληνικής εταιρείας παπουτσιών -θα βγει το καλοκαίρι του 2012- σε κάποια από τα σχέδια της οποίας, θα δώσω τη δική μου οπτική...''.

Δες φωτογραφίες:








Δεν υπάρχουν σχόλια: