Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Η εξομολόγηση της Φουρέιρα: Οι πλαστικές, η αδικία και ο πρώην!


Η Ελένη Φουρέϊρα μίλησε στο περιοδικό “ΟΚ” με ειλικρίνεια για το πόσο αδικημένη έχει νιώσει, για την σχέση της με τον Κωνσταντίνο Γαλανό, για τις πλαστικές επεμβάσεις που έχουν ακουστεί ότι έχει κάνει, αλλά και για την κυτταρίτιδα που έχουν όλες στα περιοδικά!
 
Στην ερώτηση αν πίσω από τη δικαστική διαμάχη με την εταιρία “Universal” υπάρχουν δισκογραφικά συμφέροντα, η ίδια απάντησε: “Εγώ αισθάνομαι δυστυχώς προσωπικά θιγμένη και δεν μπορώ να ξέρω για δισκογραφικά συμφέροντα. Ένιωσα πολύ πληγωμένη, αδικημένη και προσβεβλημένη, γιατί δουλεύω από 12 χρονών και προσπαθώ να είμαι σωστή και δίκαιη με όλους. Τα έχω βρει δύσκολα στη ζωή μου και το θεωρώ άδικο και κακοπροαίρετο να προσπαθούν να μου κόψουν τα φτερά στο ξεκίνημα της καριέρας μου.”

 
Για τον Κωνσταντίνο Γαλανό είπε: “Τον Κωνσταντίνο τον εκτιμώ πολύ ως προσωπικότητα και ως καλλιτέχνη. Μου έδωσε πολύ αγάπη και θεωρώ ότι με βοήθησε να γίνω καλύτερος άνθρωπος.” Μίλησε και για άλλον έναν πρών που έγινε νυν και δεν είναι άλλος από τον Δημήτρη Γούτο με τον οποίο εμφανλιζεται τελευταία σε πολλές φωτογραφίες. "Όταν τελειώσει κάτι σίγουρα δεν μπορείς να ξέρεις αν έχει κάνει τον κύκλο του και ποτέ δεν πρέπει να λέμε ποτέ γιατί δεν ξέρεις τι θα συμβεί", αναφέρει χαρακτηριστικά.
 
Όσον αφορά τις φωτογραφίες της από το παρελθόν που έβγαλαν στη δημοσιότητα και πολλοί υποστηρίζουν ότι έχει κάνει πλαστικές επεμβάσεις, δήλωσε: “Είναι αστείο να πει κανείς ότι έχω κάνει πλαστικές γιατί δεν νομίζω ότι έχω και τόσο μεγάλη διαφορά πια. Σίγουρα οι φωτογραφίες αυτές με αδικούν, γιατί ούτε το μακιγιάζ μου είναι σωστό ούτε το styling! Αλλά εκείνη την περίοδο δεν είχα να φάω οπότε δεν θα μπορούσα να απευθυνθώ σε κάποιον ειδικό για να με βοηθήσει.”



Σε ερώτηση αν θα έκανε πλαστική στο στήθος της απαντά κάθετα όχι: ¨Είμαι μικροκαμωμένη, οπότε θεωρώ ότι αν είχα μεγαλύτερο στήθος δεν θα μου ταίριαζε". Ωστόσο, εξομολογείται ότι της αρέσει πολύ να γυμνάζεται, προσέχει την διατροφή της κι αυτά είναι οι μόνες "θυσίες" που κάνει για το σώμα της!
 
Η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι και εκείνη έχει κυτταρίτιδα όπως όλες οι γυναίκες: “Και εγώ όπως και όλες οι γυναίκες, έχω κυτταρίτιδα και θέλω να πω στα νέα κορίτσια που μπορεί να βλέπουν τις φωτογραφίες μοντέλων ή τραγουδιστριών στα περιοδικά με τέλεια σώματα, ότι τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Και εγώ έχω στραβά δόντια και πολλές φορές μου έχουν πει να πάω να τα φτιάξω, αλλά αρνούμαι, γιατί ακόμα και αυτά είναι στοιχεία της προσωπικότητάς μου και μου αρέσουν έτσι όπως είναι.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: