Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Φ. Μαστροκώστα: Φωτογραφίζεται με την κόρη της και αποκαλύπτει πόσο συχνά κάνει botox!


Η Φώφη Μαστροκώστα φωτογραφήθηκε μαζί με την κορούλα της και μίλησε για το ότι σκέφτεται να ασχοληθεί με την πολιτική, για το αν είναι αυστηρή μαμά, αλλά και για το botox που κάνει μία φορά τον χρόνο!



Η ίδια δήλωσε στο περιοδικό “ΟΚ” ότι έχει σκεφτεί να ασχοληθεί με την πολιτική: “Το έχω σκεφτεί κάποιες φορές, αλλά δεν έχω βρει κάποιο κόμμα που να με εκφράζει, ώστε να πω ότι δίνω τον εαυτό μου για να βοηθήσω και εγώ με τον τρόπο μου.”

 
Όσον αφορά τη σχέση της με την κόρη της, η ίδια είπε ότι δεν είναι καθόλου αυστηρή μαμά: “Δυστυχώς δεν είμαι καθόλου αυστηρή και φοβάμαι ότι την έχω κακομάθει. Βλέπω καμιά φορά αυτή την αγγλική σειρά με τις νταντάδες και προσπαθώ να εφαρμόσω κι εγώ κάποια πράγματα στην Ερσίνη, αλλά δυστυχώς δεν πιάνει τίποτα. Προσπάθησα όταν χρειάστηκε να την βάλω τιμωρία, αλλά επειδή δεν μπορούσα να το κρατήσω, το σταμάτησα.”

 
Τέλος αποκάλυψε ότι έχει κάνει botox και δήλωσε πως κάνει πλέον μια φορά το χρόνο : “Έκανα για πρώτη φορά πριν από 3 χρόνια και το επαναλαμβάνω μία φορά το χρόνο. Το μετάνιωσα που δεν το έκανα νωρίτερα. Έπρεπε να το είχα κάνει από τότε που παντρεύτηκα. Αυτό που θα έκανα ευχαρίστως μεγαλώνοντας είναι λίφτινγκ, γιατί σκέφτομαι πως όταν η κόρη μου θα είναι στην εφηβεία εγώ θα είμαι στα 50 και δεν θα ήθελα να δείχνω μεγάλη.”


Δεν υπάρχουν σχόλια: