Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2011

Κινήσεις – ματ πριν τη δίαιτα


Ενώ το καλοκαιράκι ετοιμάζεται να μας εγκαταλείψει, στο μυαλό σας έχει κολλήσει το πώς θα χάσετε τα κιλά που πήρατε στις διακοπές. Οπότε μετά το φαγοπότι του θέρους, ήρθε καιρός για δίαιτα. Ποιες είναι οι απαραίτητες κινήσεις που πρέπει να κάνετε πριν την δίαιτα για να δείτε αποτελέσματα και να μην την διακόψετε από την πρώτη εβδομάδα;
Πρέπει να πιστέψετε πως είστε όμορφη: Ήδη είστε μια θεά. Μπορεί βέβαια να μην το βλέπετε αλλά καλό είναι να ανοίξετε τα μάτια σας και να το πιστέψετε. Μερικά κιλά παραπάνω δεν αποτελούν θανάσιμο αμάρτημα και η δίαιτα που θα κάνετε δεν πρέπει να φαντάζει σαν ένα αδιάκοπο βασανιστήριο. Αφήστε στην άκρη της επιταγές της μόδας για γυναικεία πρότυπα στα όρια της νευρικής ανορεξίας, αγαπήστε το σώμα σας με τα ελαττώματά του και βάλτε έναν ρεαλιστικό στόχο για την δίαιτα που ετοιμάζεστε να κάνετε.
Σταματήστε να πιστεύετε πως θα ήσασταν τέλεια αν γινόσασταν 40 κιλά; Φυσικά και θέλετε να δείχνετε όμορφη και υγιής ειδικά φορώντας το ωραίο λευκό σορτσάκι σας μέσα στο καλοκαίρι. Όμως είναι απαραίτητο να κάνετε έναν διαχωρισμό ανάμεσα στο λεπτό και στο υγιές σώμα. Σταματήστε να συγκεντρώνετε όλες σας τις ελπίδες για ευτυχία σε ένα πολύ αδύνατο κορμί. Ο στόχος της δίαιτας που θα κάνετε είναι να αποκτήσετε ένα υγιές σώμα και όχι να ρίξετε το δείκτη της ζυγαριάς κάτω από τα 50 κιλά.
Όποια δίαιτα και να ακολουθήσετε μην σταματήσετε να παίρνετε πρωινό: Δεν έχει σημασία το ποιό πρόγραμμα δίαιτας ή γυμναστικής θα ακολουθήσετε. Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι το πρόγευμα θα πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει στη διατροφή σας. Έρευνα που έγινε σε Νοσοκομείο σε πάνω από 7.000 έδειξε πως όσοι έτρωγαν ένα πλήρες πρωινό, είδαν μεγαλύτερα και πιο ουσιαστικά αποτελέσματα στη δίαιτα που ακολούθησαν.


Δεν υπάρχουν σχόλια: