Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Σ. Τσιμτσιλή: "Ο Θέμης είναι ο άντρας του σπιτιού κι εγώ η γυναίκα του!"


Η φετινή χρονιά είχε αρκετές καλές στιγμές για την Σταματίνα Τσιμτσιλή και κάποιες, λιγότερο ευχάριστες...
Στα τέλη Ιουνίου ενώθηκε με τα ιερά δεσμά του γάμου με τον εκλεκτό της καρδιάς της, Θέμη Σοφό, λίγες ημέρες μετά βάφτισε το μωράκι της Μαρίας Φραγκάκη και του Νίκου Μάρκογλου, μετά αναχώρησε με τον σύζυγό της για το ταξίδι του μέλιτος, δυστυχώς έχασε κάποια προσωπικά της αντικείμενα αλλά και του Θέμη στο αεροδρόμιο...

Επιστρέφοντας όμως, στην Αθήνα ξαναξεκινήσε -με κάποιες δυσκολίες- η εκπομπή που παρουσιάζει στο Alter. Σε συνέντευξη που έδωσε η γνωστή παρουσιάστρια στο περιοδικό GΙam, μίλησε για την νέα έναρξη της εκπομπής, τον έγγαμο βίο, τον ερχομό ενός παιδιού, την Ελένη Μενεγάκη και φυσικά, τον άντρα της ζωής της.



Με τον Θέμη ήταν μαζί μόλις δύο χρόνια και αποφάσισαν να παντρευτούν...
''Για κάποιον που το βλέπει απ' έξω όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Για εμάς όμως, που το ζούσαμε από την αρχή ήρθαν όλα πολύ φυσιολογικά. Η εξέλιξη ήταν η αναμενόμενη. Ήταν τόσο δυνατό όλο αυτό, που δεν μπορούσε παρά να έχει αυτή την κατάληξη. Όταν έχεις κάνει μια διαδρομή και ξέρεις τι θέλεις από τον άλλο, έχεις ανοιχτά τα μάτια σου και όταν συναντήσεις το άλλο σου μισό το καταλαβαίνεις. Κατάλαβα από τους πρώτους μήνες ότι ο Θέμης είναι ο άντρας που θέλω να περάσω μαζί του το υπόλοιπο της ζωής μου.''

Σχετικά με την απόκτηση ενός παιδιού
''...Δεν εξαρτάται από εμάς. Αν θέλει ο Θεός να μας το φέρει γρήγορα, τότε είναι καλοδεχούμενο. Το παιδί δεν είναι... τσάντα, να πας σε ένα μαγαζί, να την παραγγείλεις και να περιμένεις να περάσουν δύο μήνες για να την παραλάβεις... Νομίζω ότι καμιά γυναίκα δεν νιώθει ποτέ έτοιμη. Το σίγουρο όμως είναι ότι επειδή πολλές φίλες μου έχουν αποκτήσει παιδιά, είμαι πιο εξοικιωμένη με την εικόνα και αυτό το συναίσθημα. Η αλήθεια είναι ότι το λαχταράω πιο πολύ. Έχω μπει σε αυτό το κλίμα και μου αρέσει πολύ. Ένα μωρό αλλάζει τις προτεραιότητές σου. Μπορεί να αλλάξει κάποια πράγματα στην καθημερινότητά σου, βγάζει όμως στην επιφάνεια και την ουσία μιας σχέσης. Με τον Θέμη είμαστε πολύ καλά και ο ερχομός ενός μωρού θα ολοκληρώσει την ευτυχία μας.''



Όσα την κέρδισαν στον Θέμη
''Το ότι είναι ένας πάρα πολύ ευαίσθητος άνθρωπος, παρά το γεγονός ότι δικηγορεί και μάλιστα, είναι από τους καλύτερους ποινικολόγους της γενιάς του. Αν και στη δουλειά του είναι αυστηρός και συγκροτημένος, στο σπίτι είναι ένας πολύ τρυφερός και γλυκός σύντροφος. Ειλικρινά, είναι πάρα πολλά αυτά που με κέρδισαν στον Θέμη, από το πώς με έχει αγκαλιάσει, το πώς με έχει αγαπήσει και το πώς με κάνει να νιώθω.''

Η Σταματίνα είναι παραδοσιακή σύζυγος;
''Είμαι, ως προς το ότι σλέβομαι τον άνθρωπό μου. Εκείνος είναι ο άντρας του σπιτιού κι εγώ η γυναίκα του. Μου αρέσει να τον περιποιούμαι. Εντάξει, δεν του πάω και τις παντόφλες το βράδυ, σίγουρα όμως του δείχνω το σεβασμό που του αρμόζει.''

Ευτυχία είναι...
''Να έχουμε την υγεία μας, την οικογένειά μας, τη δουλειά μας. Πράγματα που όταν τα έχουμε τα θεωρούμε δεδομένα. Αλλά και μικρές καθημερινές στιγμές της ζωής, όπως ένα βράδυ με φίλους και γέλια στο σπίτι ή ένα ταξίδι με το σύντροφό μου... Έχω καταλήξει εκεί, γιατί η ζωή μου δεν ήταν ποτέ στρωμένη με ροδοπέταλα...''



Τέλος, η Σταματίνα παραδέχεται ότι ζηλεύει σε λογικά επίπεδα -''δεν ξεκατινιάζομαι κιόλας''- και δηλώνει ότι δεν θα συγχωρούσε ποτέ στον Θέμη την απιστία, μιας και σε αυτά τα θέματα είναι λίγο πουριτανή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: