Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Δ. Νομικού: “Έκανα πλαστική στήθους και είμαι ερωτευμένη!”


Μια αποκαλυπτική συνέντευξη που θα συζητηθεί πολύ έδωσε η Δούκισσα Νομικού. Το γνωστό μοντέλο και παρουσιάστρια μίλησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια για όλους και για όλα.
 
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό “Down Town”, η Δούκισσα δεν δίστασε να παραδεχτεί πως είναι ερωτευμένη με τον Χρήστο Χολίδη και να αποκαλύψει πως έχει κάνει τελικά πλαστική στήθους. “Για να τελειώσει όλη αυτή η παραφιλολογία και επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, το ήθελα, το έκανα, μ’ αρέσει και το θέμα τελειώνει εδώ. Δεν έχω σκοπό να το κρύψω, ούτε και να το αναλύσω”, είπε.
 
Για τον αγαπημένο της Χρήστο, δήλωσε: “Είμαι καλά, είμαι ερωτευμένη, είμαστε μαζί με τον Χρήστο και αυτό μετράει. Πραγματικά, δεν έχω να πω κάτι άλλο” και πρόσθεσε πως δεν υπάρχει ζήλια ανάμεσά τους. “Όχι μωρέ. Οι σχέσεις των ανθρώπων άλλωστε βασίζονται στην εμπιστοσύνη… Λέμε τώρα!”, σημείωσε με μια δόση χιούμορ.
 
Αναφορικά με την προσωπική της ζωή και το κατά πόσο ξεπερνά τα όρια, ανέφερε: “Στην καθημερινότητά μου, με την παρέα μου και με τους κολλητούς μου, είμαι ένας άνθρωπος χωρίς όρια - με την έννοια ότι μου αρέσει να απολαμβάνω τη ζωή στο maximum! Ό, τι κάνω, το κάνω σε μεγάλες δόσεις: γελάω πολύ, κλαίω πολύ, τρώω πολύ, κοιμάμαι πολύ, ερωτεύομαι πολύ, δουλεύω πολύ. Όλα τα κάνω στο πολύ!”
 
Τέλος, η Δούκισσα θα παρουσιάζει φέτος το “Lifestyle” στο Alter και το “Just the two of us”. Τι είπε όμως, για τους συναδέλφους που έχουν μείνει χωρίς δουλειά; “Ως άνθρωπος, δε σου κρύβω ότι λυπήθηκα πολύ για όσους έμειναν χωρίς δουλειά αυτή τη χρονιά στην τηλεόραση. Περισσότερο στενοχωριέμαι γιατί με την αποχώρηση ενός ηχηρού ονόματος παίρνει η μπάλα και όλους τους άλλους που βρίσκονται πίσω από τις κάμερες, οι οποίοι και λιγότερα χρήματα παίρνουν και περισσότερες ώρες δουλεύουν”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: