Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Η κυτταρίτιδα της… Μαρίας Σολωμού


Η Μαρία Σολωμού, είναι μία από τις πιο γοητευτικές και καλλίγραμμες γυναίκες της showbiz. Εκείνη όμως αποκαλύπτει την αδυναμία της στη… σοκολάτα και το πρόβλημα κυτταρίτιδας που αντιμετωπίζει.
 Η ηθοποιός μιλάει για το πρόβλημα κυτταρίτιδας που την ταλαιπωρεί και την μάχη που δίνει για να την καταπολεμήσει: « Η διατροφή μου δεν περιλαμβάνει πολλά πράγματα. Ψητά, βραστά και σαλάτες. Λατρεύω τα λαχανικά, και ειδικά τα ωμά. Έχουν πολλές βιταμίνες. Γενικά, είμαι πολύ προσεχτική με τη διατροφή μου, αλλά μετά τρώω γλυκά. Δηλαδή, το πρόβλημα μου δεν είναι το φαγητό, αλλά το γλυκό. Τελειώνοντας με όλα αυτά τα διαιτητικά πράγματα, μετά το ρίχνω στα γλυκά. Εκεί χαλάει το θέμα. Αν δεν έτρωγα σοκολάτες, θα ήμουν πάρα πολύ αδύνατη. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει κι αυτό». Και συμπληρώνει για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει: «Έχω πάρα πολύ έντονη κυτταρίτιδα. Που πάει όλη αυτή η σοκολάτα; Έχω, και για τα κιλά μου είναι πάρα πολύ περίεργο ότι έχω, η κυτταρίτιδα όμως δεν έχει να κάνει με τα κιλά, αλλά με το πώς τρως. Από τη στιγμή που δεν τρώω σωστά, έχω κυτταρίτιδα. Τρώω πάρα πολύ λίγο φαγητό και πάρα πολλά γλυκά, οπότε… Είναι η καταστροφή μου». Όσο αν κάνει κάτι συγκεκριμένο για να την καταπολεμήσει, απαντάει: « Ότι κι αν έχω κάνει, είναι πεταμένα λεφτά. Έχω κάνει κατά καιρούς διάφορα πράγματα. Περιποιήσεις, μασάζ και άλλα τέτοια, αλλά αν δεν σταματήσει το πιρούνι, ή για μένα συγκεκριμένα το κουτάλι, δεν πρόκειται να φύγει. Είναι σίγουρα θέμα διατροφής. Τρέφομαι υγιεινά, αλλά πρέπει να σταματήσω τα γλυκά». Τέλος, δίνει και εκείνη τη συμβουλή της για ένα τέλειο και υγιές σώμα: «Το νερό βοηθάει πολύ. Είμαι με ένα μπουκάλι νερό στο χέρι, πόσο νερό πια να πιεις; Πίνω πολύ νερό, προσπαθώ καθημερινά να πίνω ενάμιση με δυο λίτρα. Πρέπει να το θυμάσαι κιόλας να το κάνεις, πίνω όσο μπορώ. Δεν είναι να το κάνεις μια μέρα, πρέπει να το έχεις συνέχεια στο μυαλό σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: