Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Μ. Μπακοδήμου: Είμαι μεγάλη για τρίτο παιδί, αλλά δεν το αποκλείω!


Για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, το ενδεχόμενο να αποκτήσει τρίτο παιδί, το γάμο, τις αισθητικές επέμβάσεις και την Ελένη Μενεγάκη μίλησε η Μαρία Μπακοδήμου. Η παρουσιάστρια του “Φώτης και Μαρία live”, δεν χάνει στιγμή το χιούμορ της και λύνει τις παρεξηγήσεις που έχουν δημιουργηθεί.
 
Μιλώντας για την κρίση και τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, η Μαρία Μπακοδήμου ανέφερε σε συνέντευξή της στο περιοδικό “ΕΓΩ!”: “Με την κρίση τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και κυρίως για τα παιδιά που μεγαλώνουν. Δεν ξέρεις πως θα είναι στο μέλλον η χώρα και αναρωτιέσαι αν πρέπει να μείνεις ή να φύγεις”, είπε και πρόσθεσε: “Γενικώς, δεν προγραμματίζω τίποτα, πιστεύω στην τύχη και σε μια δύναμη που οδηγεί τα πράγματα”.
 
Στην ερώτηση αν παρεξηγείται η έλλειψη σοβαροφάνειας στις εκπομπές της με τον Φώτη, η ίδια ανέφερε: “Όλα είναι παρεξηγήσιμα... Κάνεις ό,τι θες και περνάς καλά. Φτάνει να είσαι ο εαυτός σου. Ζούμε σε μια κοινωνία που ό,τι και να κάνεις θα κριθείς ένοχος, γιατί δεν τόλμησες, αν πας μπροστά, θα κριθείς γιατί τόλμησες. Άλλωστε, εμείς οι δυο πληρώνουμε το κόστος”.
 

 
Όσον αφορά το θέμα με το επίδομα τρίτεκνου της Ελένης Μενεγάκη, η Μαρία ανέφερε: “Σε μια χώρα που οι μισοί δηλώνουν ανάπηροι. Ήτνα υπερβολή ο ντόρος για την Ελένη Μενεγάκη και το επίδομα”.
 
Για τη σχέση της με τον πατέρα των παιδιών της, δήλωσε: “Έτυχε να μεγαλώσω μόνη μου τα παιδιά μου γιατί δεν πέτυχε ο γάμος μου. Πρέπει να μεγαλώσω υγιή παιδιά. Αν δεν υπήρχαν μπορεί να μην είχα σχέση με τον μπαμπά τους. Αλλά πιστεύω ότι όποιος χωρίζει, πρέπει να έχει μια τέτοια σχέση με τον άλλο γονιό, για να μην έχουν προβλήματα τα παιδιά”.
 
Στην ερώτηση αν θα έκανε τρίτο παιδί ή τρίτο γάμο, η Μαρία Μπακοδήμου απάντησε: “Τρίτο παιδί μπορεί, αν και είμαι λίγο μεγάλη. Είναι λίγο βαρύ να ξυπνάω μέσα στη νύχτα, επειδή το πονάνε τα δοντάκια του. Παρόλα αυτά, επειδή αγαπώ τα παιδάκια δεν το αποκλείω. Τρίτο στεφάνι, όμως, όχι, δεν με ενδιαφέρει”.
 
Ακόμη, για την παρεξήγηση με την Δέσποινα Καμπούρη και τη σάτιρα στον Ιωάννη Μελισσανίδη, είπε: “Έγραψα μια άποψη στο twitter, Η Καμπούρη “ταυτίστηκε” και έγινε μπέρδεμα” και πρόσθεσε: “Τον Ιωάννη Μελισσανίδη και εγώ και ο Φώτης τον αγαπάμε... Δεν τον κοροϊδέψαμε”.
 
Τέλος, για τις πλαστικές είπε: “Είμαι πολύ, ανοιχτή, όταν δεν αισθάνομαι καλά με την εικόνα μου. Δεν νιώθω τώρα όμως καμιά ανασφάλεια... Δεν μπορεί να γίνει η ένεση του Botox καλύτερός μου φίλος”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: