Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Δύσκολες ώρες για την Άννα Βίσση – Πώς κινδύνευσε να χάσει τη φωνή της


Μια εξομολόγηση καρδιάς έκανε η Άννα Βίσση στην εκπομπή της Ελίτας Μιχαηλίδου στην κυπριακή τηλεόραση, όπου μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που έχει περάσει και τη λεπτή χειρουργική επέμβαση που έκανε.
 
“Έχω κάνει εγκλήματα στη φωνή μου”, υποστήριξε η Ελληνίδα σταρ στην εκπομπή “Με την Ελίτα” στο κανάλι Sigma και αποκάλυψε: “Πρόσφατα βρέθηκα κάτω από το νυστέρι για τη φωνή μου”, κάνοντας τους πάντες να “παγώσουν”.
 
Σύμφωνα, μάλιστα με την “Espresso” , η Άννα Βίσση πέρασε πραγματικά πολύ δύσκολες στιγμές το καλοκαίρι. Ύστερα από συνεχείς εξετάσεις τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Αμερική, η τραγουδίστρια δεν απέφυγε τη λεπτή χειρουργική επέμβαση στις φωνητικές της χορδές.
 
Δίπλα της στο νοσοκομείο βρισκόταν η κόρη της Σοφία και η καλή της φίλη Χριστίνα Κρόκος. Ευτυχώς η περιπέτεια της τελείωσε και εκείνη μοιράστηκε τη δυσάρεστη εμπειρία της με του θαυμαστές της στην Κύπρο.
 
Ακόμη, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της, η Άννα εξομολογήθηκε ότι έχει υπάρξει “άπληστη” στη ζωή της, αλλά και ότι έχει τύχει να γράφουν για εκείνη ότι αγοράζει σπίτι στη Νέα Υόρκη, ενώ προσπαθούσε να βγάλει τα προς το ζην. 

Τέλος, για τη σχέση της με τον Νίκο Καρβέλα δήλωσε: " Ένα από τα χαρακτηριστικά της σχέσης μου με τον Νίκο ήταν ότι για εκείνον θα θυσίαζα τα περισσότερα πράγματα και θα άφηνα σε δεύτερη θέση τον εαυτό μου" και πρόσθεσε: "Έπιασα πάτο στη σχέση μου με τον Νίκο".
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: