Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Ε. Παπαβασιλείου: Είναι ερωτευμένη και δεν το κρύβει!


Η Έλενα Παπαβασιλείου μίλησε για την εξωτερική της εμφάνιση, για το πόσο ερωτευμένη είναι, το πως είναι όταν ερωτεύεται, αλλά και για το γάμο!
 
Η 31χρονη παρουσιάστρια δήλωσε στο περιοδικό “ΟΚ” για την προκλητική της εμφάνιση στην πρωινή ζώνη: “Κάνουμε λες και φόρεσα πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση κάποια μπλούζα με ανοιχτό ντεκολτέ ή μίνι. Ομολογώ ότι αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, ίσως κάποια ρούχα από αυτά που μου πρότειναν να μην τα έβαζα. Αλλά δεν μετανιώνω. Είμαι νέο κορίτσι και νομίζω ότι μου επιτρέπεται να ντύνομαι ευχάριστα.”

 
Η Έλενα αποκάλυψε πως είναι ερωτευμένη και περνάει πολύ καλά: “Ναι, είμαι ερωτευμένη! Νιώθω ήρεμη, πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη ύστερα από πολύ καιρό. Αλλά είναι πολύ νωρίς για να μπορώ να αποκαλύψω κάτι παραπάνω. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το φετινό καλοκαίρι είναι από τα πιο όμορφα που έχω ζήσει.”
 
Η ίδια περιέγραψε πως είναι όταν είναι ερωτευμένη: “Στην αρχή είμαι διστακτική. Αλλά όταν αποφασίσω ότι είμαι με κάποιον, πέφτω με τα μούτρα. Ξέρω ότι δεν είναι καλό αυτό που κάνω, γιατί δεν μου αρέσει να χάνω τον έλεγχο. Αλλά επειδή στη δουλειά μου λειτουργώ ως στρατιώτης, μάλλον θέλω η προσωπική μου ζωή να λειτουργεί ως αντίδοτο. Αν κάποιος κερδίσει την εμπιστοσύνη μου, είμαι διατεθειμένη να του δώσω τα πάντα!”

 
Τέλος μίλησε για το γάμο: “Δεν είναι κάτι που μου περνάει από το μυαλό αυτή την στιγμή. Θα μου άρεσε πολύ να κάνω οικογένεια, αλλά αυτά είναι και τυχερά. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το γεγονός ότι είμαι παιδί χωρισμένων γονιών, αλλά είναι αλήθεια ότι ο γάμος με τρομάζει. Βλέπω γύρω μου παντρεμένα ζευγάρια που δεν είναι ευτυχισμένα και στεναχωριέμαι.”

Το σίγουρο, πάντως, είναι πως η Έλενα βρίσκεται σε μια από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής της και περνά πολλές στιγμές με τον νέο της έρωτα, που ακούει στο όνομα Αλιόσα Γκρισίν!

Δες φωτογραφίες της Έλενας Παπαβασιλειόυ με τον αγαπημένο της:

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: