Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Παντρεύεται η Τζένη Χειλουδάκη!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Παντρεύεται η Τζένη Χειλουδάκη!
Η Τζένη Χειλουδάκη χαμογελά! Η Τζένη Χειλουδάκη… παντρεύεται! Η γυναίκα που απασχόλησε τα media όσο κανείς άλλος την δεκαετία του ΄90, έχει αλλάξει σελίδα στη ζωή της και κοιτάει μόνο μπροστά.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί της, η Τζένη Χειλουδάκη, επιβεβαίωσε αποκλειστικά στο gossip-tv.gr ότι παντρεύεται χωρίς όμως να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις. Όχι, γιατί δεν θέλει να μοιραστεί τη χαρά της με όλους όσοι την αγαπούν αλλά γιατί βαρέθηκε να απολογείται, να δίνει εξηγήσεις και να γίνεται… περίγελος, όπως μας δήλωσε. Χαρακτηριστικά, η Τζένη Χειλουδάκη, δήλωσε στο gossip-tv.gr: «Ναι, παντρεύομαι την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου με πολιτικό γάμο τον άντρα της ζωής μου. Όμως από εμένα δεν πρόκειται να μάθει κανείς καμία άλλη λεπτομέρεια. Τα λάθη του παρελθόντος τελείωσαν. Πλέον είμαι 43 ετών και τις γελοιότητες του παρελθόντος δεν πρόκειται να τις επαναλάβω. Βλέπω στο ίντερνετ τα βίντεο που πρωταγωνιστώ και ντρέπομαι.»
 
Όσον αφορά στον εκλεκτό της καρδιάς της… έχει να πει μόνο δυο λόγια «Είναι ένας άνθρωπος λατρεμένος, είναι ο δικός μου άνθρωπος. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη κι ευτυχισμένη αλλά θα κρατήσω όσο μπορώ την προσωπική μου ζωή έξω από τα φώτα της δημοσιότητας. Χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα κρυφτώ ή θα δεν θα κυκλοφορώ ελεύθερα έξω με τον σύζυγό μου για να μη μας δουν
 
Η Τζένη Χειλουδάκη, εδώ και ένα χρόνο έχει μετακομίσει από τη Ρόδο στην Αθήνα και γράφει το σενάριο για μια νέα κινηματογραφική ταινία. Όπως αναφέρει, αυτός θα είναι πλέον και ο μόνος λόγος που θα έρχεται σε επαφή με τα media. «Για την ταινία και τα βιβλία μου ευχαρίστως να μιλήσω αλλά για τίποτα άλλο. Δεν πρόκειται να μπω ξανά στο «τρυπάκι» να απολογηθώ επειδή είμαι τρανσέξουαλ μετά από τόσα χρόνια και εν έτη 2011. ΕΛΕΟΣ! Δεν πρόκειται να το ξανακάνω. Είναι γελοίο!»







ΠΗΓΗ: www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: