Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Καλομοίρα: Η προετοιμασία για τη συναυλία στην Αριζόνα! Δες το video


Πιο ενθουσιασμένη από ποτέ φαίνεται πως είναι αυτήν την περίοδο η Καλομοίρα. Η γνωστή τραγουδίστρια που βρίσκεται στη Νέα Υόρκη μαζί με τον σύζυγό της, ετοιμάζεται πυρετωδώς για τη μεγάλη συναυλία που θα δώσει στην Αριζόνα.
 
Η επιθυμία της να κάνει διεθνή καριέρα έχει αρχίσει να πραγματοποιείται και το Καλομοιράκι είναι έτοιμο να κάνει το μεγάλο βήμα. Και μπορεί τα προβλήματα που είχαν πριν λίγες μέρες στη Νέα Υόρκη εξαιτίας του κυκλώνα να την έβγαλαν εκτός προγράμματος, τώρα, όμως, φαίνεται πως κάνει εντατικές πρόβες για τις 16 Σεπτεμβρίου που θα εμφανιστεί στη σκηνή.

 
Η ίδια ανέβασε μάλιστα, στο twitter της ένα video όπου ενημερώνει τους φίλους και θαυμαστές της για τη συναυλία και μας σπαρουσιάζει τις δυο χορεύτριες που θα την πλαισιώνουν. Η Καλομοίρα αποκάλυψε ότι βρίσκεται στη Νέα Υόρκη για τις πρόβες, περιμένει το χορογράφο της και τρώει σνάκς και πίν Gatorade.
 
“Γειά σας παιδιά! Είμαι η Καλομοίρα! Ξέρω οτι δεν σας έχω μιλήσει πολύ καιρό και είναι επειδή δουλεύω πολύ σκληρά στις πρόβες για το νέο μου σόου που θα είναι στην Αριζόνα στις 16 Σεπτεμβρίου! Κορίτσια... αυτές είναι οι χορεύτριες μου! Πείτε γειά! Είμαστε στο NYC (New York City) και έχουμε ιδρώσει... ε όχι ακομη έτσι; Ναι, τρώμε σνάκς και πίνουμε Gatorade. Πού είναι ο χορογράφος μου; Έφυγε. Άλλα θα τον δείτε σε λίγο... Μου λείπετε! Θα μιλήσουμε μετά!”, είπε η γνωστή τραγουδίστρια.
 
Δες το video:


Δεν υπάρχουν σχόλια: