Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2011

Η σωστή σειρά των ασκήσεων


image


Εάν αυτό που θέλεις περισσότερο απ’ όλα είναι πιο σφιχτοί γλουτοί, ξεκίνα τη γυμναστική σου με ασκήσεις γι’ αυτό το σημείο. Όπως φαίνεται, η σειρά των ασκήσεων μετράει, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Οι ερευνητές έβαλαν μία ομάδα ατόμων να ασκούν τον κορμό και την πλάτη πριν από τους τρικεφάλους και τους δικεφάλους, ενώ μία άλλη ομάδα ακολουθούσε το αντίθετο πρόγραμμα. Έπειτα από 3 μήνες, η κάθε ομάδα είχε καλύτερα αποτελέσματα στους μυς που ασκούνταν πρώτοι. Γιατί;
«Όσο προχωράς στις ασκήσεις σου κουράζεσαι, κάνοντάς το δυσκολότερο να είσαι συνεπής στον αριθμό επαναλήψεων και στη διατήρηση σωστής στάσης», επισημαίνει ο συγγραφέας της μελέτης, Roberto Simao, από το Πανεπιστήμιο του Rio De Janeiro στη Βραζιλία.
Αυτή η στρατηγική πιάνει για όλες τις ομάδες μυών, επομένως, είτε ο στόχος σου είναι οι επίπεδοι κοιλιακοί είτε οι αδύνατοι μηροί, ξεκίνα με την περιοχή που σε ενδιαφέρει περισσότερο για να δεις πιο γρήγορα αποτελέσματα.




Δεν υπάρχουν σχόλια: