Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

'Αννα Δημητρίεβιτς : “Δεν έχω βαπτίσει τα παιδιά μου γιατί η βάπτιση είναι ένα θρησκευτικό τρικ”


'Αννα Δημητρίεβιτς : “Δεν έχω βαπτίσει τα παιδιά μου γιατί η βάπτιση είναι ένα θρησκευτικό τρικ”
Για το λόγο που δεν έχει βαπτίσει ακόμη τα παιδιά της, την οικονομική κρίση και το σύζυγο της Θανάση Ευθυμιάδη, μίλησε σε συνέντευξη της η 'Αννα Δημητρίεβιτς.


“Παντρεύτηκα με πολιτικό γάμο επειδή τα παιδιά έπρεπε να πάρουν το επίθετο του πατέρα τους. Για μένα ο γάμος δεν έχει σχέση με την θρησκεία.

Δεν έχω βαφτίσει τις κόρες μου γιατί η βάφτιση δεν αποτελεί για μένα τίποτε περισσότερο από ένα ακόμη θρησκευτικό τρικ. Δεν θα επιβάλλω στα παιδιά μου σε τι θρησκεία θα πιστέψουν.

Όταν μεγαλώσουν θα την επιλέξουν μόνα τους..” ήταν η απάντηση της γνωστής ηθοποιού, όταν ρωτήθηκε γιατί δεν έχει βαπτίσει ακόμη τα παιδιά της.
Μιλώντας για το πως είναι ως πατέρας ο Θανάσης, η Άννα τον χαρακτήρισε χαζομπαμπά και τόνισε πως ασχολείται αρκετές ώρες με το τάισμα και το καθάρισμα των μωρών. Επιπλέον ξεκαθάρισε πως μετά την γέννα όχι απλά δεν έπαθε κατάθλιψη, αλλά ανακάλυψε τη γυναίκα που έκρυβε μέσα της.

Αναφερόμενη στην οικονομική κρίση και στο εάν την αγχώνει το μέλλον των παιδιών της η Άννα έδωσε τη δική της απάντηση:”Δεν με φοβίζει η οικονομική κρίση γιατί έχω ζήσει τον πόλεμο, την μεγάλη κρίση στη Σερβία και γνωρίζω ότι τα παιδιά μεγαλώνουν και με φτώχεια και με πλούτη.

Αν υπάρχει δεμένη οικογένεια και αγάπη, τα παιδιά μεγαλώνουν σωστά ακόμα και με ένα κομμάτι ψωμί. Ναι, η κρίση μας στέρησε σε μεγάλο βαθμό το χαμόγελο και την καλή μας διάθεση, από κει και πέρα, όταν έχεις παιδιά, η γκρίνια και η στεναχώρια είναι λέξεις απαγορευτικές”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: