Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Γιώργος Παπαδόπουλος : “Δεν είμαστε ζευγάρι με τη Δέσποινα Ολυμπίου”


Γιώργος Παπαδόπουλος : “Δεν είμαστε ζευγάρι με τη Δέσποινα Ολυμπίου”
Για τα σενάρια περί σχέσης με τη Δέσποινα Ολυμπίου, τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, αλλά και άγνωστες πτυχές της προσωπικής του ζωής αποκάλυψε σε συνέντευξη του ο Γιώργος Παπαδόπουλος.


Ο ταλαντούχος τραγουδιστής αναφερόμενος σε όλους αυτούς που ισχυρίζονται ότι η φωνή του μοιάζει με αυτήν του Χατζηγιάννη ξεκαθάρισε πως μέχρι στιγμής δεν έχουν συναντηθεί από κοντά.


Όπως είπε τον γνωρίζει μέσα από τη μουσική του, παρόλα αυτά αν τύχει και βρεθούνε από κοντά είναι διαθέσιμος να τον χαιρετήσει.

“Πέρασα δύσκολη παιδική ηλικία και έχω μάθει να συμπεριφέρομαι και να σκέφτομαι αλλιώς από τους περισσότερους ανθρώπους που έχουν την ίδια ηλικία με μένα. Είμαι παιδί χωρισμένων γονιών και προέρχομαι από μια πάρα πολύ φτωχή οικογένεια.

Έμαθα να είμαι ολιγαρκής και καθόλου θορυβώδης. Μπορεί να ήμουν ζωηρό παιδί μέχρι και το τέλος του γυμνασίου, μετά όμως άρχισα να αλλάζω – λίγο νωρίτερα στα 13 μου ξεκίνησα να δουλεύω” αποκάλυψε ο Κύπριος καλλιτέχνης.

Όσο για τα σενάρια που τον θέλουν να είναι ζευγάρι με την πρώην του Χατζηγιάννη, Δέσποινα Ολυμπίου, ο Γιώργος τα διέψευσε και ξεκαθάρισε πως η σχέση του είναι μόνο φιλική.

Μόνο που ...δεν σταμάτησε εκεί τις αποκαλύψεις και συνέχισε συμπληρώνοντας πως έχει αρκετά χρόνια  να ερωτευτεί. Πάντως αυτή την περίοδο όπως δήλωσε είναι αφοσιωμένος μόνο στα επαγγελματικά του.


Δεν υπάρχουν σχόλια: