Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Α. Βίσση: Ψυχικά και πνευματικά είμαι ένας ομοφυλόφιλος άντρας!


Το βράδυ της Τετάρτης απολαύσαμε μέσα από την μικρή οθόνη την πρεμιέρα του ριάλιτι της Άννας Βίσση ''Όσο έχω ζωή''! Η ίδια μάλιστα το ίδιο βράδυ, βρέθηκε σε γνωστό νυχτερινό κλαμπ της πρωτεύσουσας και χάρισε στους θαμώνες μοναδικές στιγμές ερμηνεύοντας μεγάλες της επιτυχίες.




Επιπλέον, η απόλυτη Ελληνίδα σταρ, λίγες ημέρες πριν φωτογραφήθηκε για το περιοδικό ''Down Town'' και σε συνέντευξη που έδωσε σ' αυτό μίλησε για όλα όσα δεν γνωρίζαμε για εκείνη, τον έρωτα, τα εκάστοτε δημοσιεύματα και άλλα πολλά.

Για τη συμμετοχή της στη Eurovision
''Δεν ξέρω. Ξέρω ότι υπέφερα από εκείνη την εμπειρία. Έβγαλα δύο κάλους στις φωνητικές μου χορδές και έκανα εγχείριση. Το ίδιο βράδυ της Eurovision είχα χτυπήσει δύο κορτιζόνες για να τα καταφέρω. Μάλλον ήταν ένα αθώο λάθος η συμμετοχή μου εκεί, που προέκυψε από τον παρορμητισμό μου ως fan της Eurovision. Ας πούμε ότι ήταν το ποπκόρν μου. Όχι , μαλακίες λέω. Μια χαρά το ήθελα και το έκανα. Αυτό που μετάνιωσα είναι ότι του έδωσα πολλή σημασία, ενώ έπρεπε να το δω σαν κάτι που πάω να κάνω just for fun. Το είχα δει και λίγο πατριωτικά…''.



Τα εκάστοτε δημοσιεύματα - την ήθελαν νεκρή...
''“Α ναι, αυτό το είχα ξεχάσει, που λέγανε ότι ερχόντουσαν το πτώμα το δικό μου και του Καρβέλα με το αεροπλάνο από το Λονδίνο. Από AIDS δεν είχαμε πεθάνει;... Κόιτα, πλέον έχουν πάθει και αυτοί ανοσία απέναντι σε φήμες και δημοσιεύματα.Και σε αυτό βοήθησε το ότι ακόμα και στα χειρότερα gossip reports είχα φροντίσει με απόλυτη ψυχραιμία να τους γυρίσω ως και στην πλάκα, για να μη φρικάρουν. Η ψυχραιμία είναι ένα απο τα προτερήματα μου. Έχω έναν αντρικό gay τρόπο να αντιμετωπίζω τα πράγματα. 

Ναι, λοιπόν, μάλλον είμαι ένας ομοφυλόφιλος ” άντρας” . Ψυχικά και πνευματικά είμαι ομοφυλόφιλος. Μάλλον γι΄αυτό όταν είμαι στο εξωτερικό , που δεν ξέρουν ποια είμαι , μου την πέφτουν οι gay. Μια μέρα θυμάμαι, σε ένα βενζινάδικο στο Λος Άντζελες, με σταματάει ένας τύπος και μου λέει ” Είμαι gay, αλλά πρέπει να σου πω ότι είσαι η ωραιότερη γυναίκα που έχω δει στη ζωή μου.” Δεν το πίστεψα, γιατί μόλις είχα αγοράσει ένα περιοδικό με την Angelina Jolie στο εξώφυλλο. Παρ΄ όλα αυτά, μου έφτιαξε τη μέρα.''.



Μια εμπειρία από τις πολλές...
''Όταν είμαι στο εξωτερικό και δεν ξέρουν ποια είμαι, μου την πέφτουν οι gay. Μια μέρα θυμάμαι στο Λος Άντζελες, με σταματάει και μου λέει: «Είμαι gay, αλλά πρέπει να σου πω ότι είσαι η ωραιότερη γυναίκα που έχω δει στη ζωή μου''.''.

Δες φωτογραφίες:







Δεν υπάρχουν σχόλια: