Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Ε. Παπαβασιλείου: Δεν μπορώ και δεν θέλω να κλωνοποιηθώ σε Σ. Χρηστίδου!


Η Έλενα Παπαβασιλείου σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό ''People'', μίλησε για την Ναταλία Γερμανού και τη Σίσσυ Χρηστίδου και ανέφερε αρχικά σχετικά με το ρόλο της στην εκπομπή ''Μες στην καλή χαρά'':




''Όταν πήγα να συζητήσω, ποτέ δεν μου είπαν ότι πρέπει να ''κλωνοποιηθώ'' σε Σίσσυ Χρηστίδου. Άλλωστε δεν μπορώ και δεν θέλω να το κάνω! Απλά μου πρότειναν να συμμετάσχω στην εκπομπή της Ναταλίας. Γιατί η εκπομπή είναι ξεκάθαρα της Ναταλίας κι εγώ είμαι ένα μέλος της ομάδας... Έχω μια χαρά σχέση με την Ναταλία, δεν τσακώθηκα ποτέ μαζί της -όπως έγραψαν και συνεχίζουν να γράφουν κάποιοι- και πριν συμφωνήσω για την εκπομπή, μίλησα μαζί της... Η Ναταλία έδειξε πολύ θετική διάθεση στο να συνεργαστούμε αλλιώς δεν θα είχα υπογράψει. Μπορεί να έχω ανάγκη τη δουλειά αλλά δεν θα πήγαινα κάπου αν μου έλεγαν ότι είμαι ανεπιθύμητη.''

Θα εγκατέλειπε την Ελλάδα...
''Αγαπώ πολύ την Ελλάδα και επειδή έχω ζήσει πολύ στο εξωτερικό δεν ήθελα ποτέ να την αφήσω. Αν όμως, δυσκολέψουν τα πράγματα, ναι, σκέφτομαι κι εγώ να φύγω από την Ελλάδα.''



Γάμος
''Θα έπρεπε να θέλω πολύ τον άλλον, να μου εμπνέει μεγάλη ασφάλεια, για να πάρω μια τόσο σημαντική απόφαση. Ο γάμος δεν είναι εύκολο βήμα, ούτε πρέπει να γίνεται επιπόλαια. Επειδή βλέπω τα πράγματα λίγο ροζ, θέλω να αισθανθώ έντονα, θέλω να είμαι απόλυτα σίγουρη και να προκύψει μόνο του και αβίαστα γιατί αν αρχίζεις να το ψειρίζεις, τότε δεν είναι για να γίνει''.

Προσωπική ζωή και media...
''Επειδή δεν το έχω συνηθίσει, με φέρνει σε αμηχανία. Είναι περίεργο όταν ξεδιπλώνεται κάτι δικό σου δημόσια... Στο παρελθόν πέρασα πολλά διαστήματα μοναξιάς και η προσωπική μου ζωή ήταν βαρετή. Καμιά φορά η τηλεόραση σε κάνει να ζεις μοναχικές στιγμές. Τα τελευταία δύο χρόνια είχα κλειστεί εντελώς στον εαυτό μου... Νομίζω πως τότε πέρασα κατάθλιψη και δεν το κατάλαβα. Κάποια στιγμή μου γύρισε ένας διακόπτης και συνειδητοποίησα ότι πρέπει να χαιρόμαστε τη ζωή, γιατί δεν ξέρουμε πώς μπορεί να έρθουν τα πράγματα. Ξαφνικά άλλαξα. Άρχισα να χαίρομαι ακόμη και τα πιο μικρά πράγματα... Αυτή την περίοδο στην προσωπική μου ζωή είμαι ''Μες στην καλή χαρά!''. (γέλια).''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: