Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Ποιο top model είναι το νέο πρόσωπο της L'Oreal Paris; Bonus: δίνει και μυστικά ομορφιάς!


Είναι η Bianca Balti και αυτές που έχουν κάνει διατριβή στα catwalks σίγουρα την γνωρίζουν!


Είναι μόλις 27 ετών, έχει μια τετράχρονη κόρη (δεν θέλω να αγχωνόμαστε!) και μια καριέρα που μετρά συνεργασίες με Dolce & Gabbana, Karl Lagerfeld, Ralph Lauren και πολλουυυυς οίκους ακόμη. Βεβαίως, έχει υπάρξει και κορίτσι της Victoria Secret

Το νέο σχετικά με την Bianca Balti είναι ότι μόλις ανακοινώθηκε η συνεργασία της με τηνL'Oreal Paris (το είδα πρωί- πρωί ανοίγοντας τα mail μου). 

Και τώρα το καλύτερο part: η Bianca Balti αποκαλύπτει τα μυστικά ομορφιάς της χωρίς να γενικολογεί. Για την ακρίβεια, δίνει ένα προς ένα τα προϊόντα που χρησιμοποιεί για την περιποίησή της! 



PS: Δεν έχω την ελπίδα- ψευδαίσθηση ότι θα γίνω έτσι, αλλά σίγουρα θα υιοθετήσω κάποιες από τις συνήθειές της (u never know!). 

Everyday routine: με ποια προϊόντα περιποιείται τον εαυτό της..."Φροντίζω την επιδερμίδα μου σε καθημερινή βάση. Κάθε πρωί πλένω το πρόσωπό μου με το απολεπιστικό gel Pure Ζone από την L'Oreal για να κρατάω το πρόσωπό μου καθαρό σε βάθος και να αποφεύγω τα σπυράκια. Έπειτα, απλώνω το νέο serum από την σειρά Youth Code. Μερικές σταγόνες έτσι ώστε να προστατεύσω το δέρμα μου από την γήρανση. Έπειτα, συνεχίζω με το μακιγιάζ μου.
Το απόγευμα, πάντα απομακρύνω το μακιγιάζ μου με το γαλάκτωμα Triple Active το οποίο είναι ιδανικό για την ευαίσθητη επιδερμίδα μου. 
Επιπλέον, καθημερινά λούζω τα μαλλιά μου. Χρησιμοποιώ το Elvive Ολική Αναδόμηση 5. Προστατεύει τα μαλλιά μου από όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιούν καθημερινά οι κομμωτές στα μαλλιά μου αλλά και το εντατικό styling. Κάθε εβδομάδα χρησιμοποιώ μάσκα. Αυτό το beauty routine διατηρεί τα μαλλιά μου υγιή και λαμπερά. 
Για το σώμα μου χρησιμοποιώ καθημερινά μετά το ντους το body lotion Nutrilift Body για ξηρή επιδερμίδα. Διατηρεί την επιδερμίδα μου απαλή για 24 ώρες. Με βοήθησε πολύ μετά την εγκυμοσύνη στο να διατηρήσω την επιδερμίδα μου σε τέλεια κατάσταση". 

Beauty gadget που έχει πάντα μαζί της! "Στην τσάντα μου έχω πάντα μια χτένα κι ένα καθρεφτάκι ώστε να τσεκάρω τον εαυτό μου ανά πάσα στιγμή και να νιώθω όμορφη!"

Τα τρία beauty must που παίρνει μαζί τις στις διακοπές
Τσεκάρω απλώς ότι έχω πάρει μαζί μου μια καλή αντηλιακή. Αυτό! Τιποτ' άλλο!

Red carpet tips"Μου αρέσουν τα σοφιστικέ outfit αλλά απεχθάνομαι να κάνω υπερβολές με το μακιγιάζ και τα μαλλιά μου αλλά να τονίζω την φυσική ομορφιά μου είτε τονίζοντας τα μάτια είτε τα χείλη μου."

Γιατί μου αξίζει...
"Το moto της L'Oreal "γιατί μου αξίζει σημαίνει ότι κάθε κορίτσι έχει το δικαίωμα να νιώθει αυτοπεποίθηση μέσα από την ομορφιά. Και η L'Oreal δίνει αυτή την ευκαιρία σε κάθε γυναίκα και της υπενθυμίζει ότι είναι ξεχωριστή και ότι πρέπει να είναι περήφανη γι' αυτό που είναι!". 



Δεν υπάρχουν σχόλια: