Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Η Μαρία Κορινθίου για τον γάμο της


Για τον γάμο της με τον Γιάννη Αϊβάζη μίλησε η Μαρία Κορινθίου. Το ζευγάρι μετρά ήδη 3,5 χρόνια σχέσης, ενώ έχουν αποκτήσει και μια κορούλα 2 ετών, την Ισμήνη.

Παρά τα δημοσιεύματα και τις φήμες που τους ήθελαν το τελευταίο διάστημα να περνάνε κρίση στο γάμο τους, η Μαρία Κορινθίου καλεσμένη στον «Καφέ με την Ελένη», αποκάλυψε ότι «δένομαι πιο πολύ με το Γιάννη μέρα με τη μέρα. Το παιδί μας έχει φέρει 10 φορές πιο κοντά».

Σίγουρα σε μια σχέση υπάρχουν δυσκολίες, εντάσεις και εκνευρισμοί όπως είπε, αλλά «εκτιμώ περισσότερο κάθε μέρα την οικογένεια, τον άντρα και το παιδί μου και μεγαλώνω μαζί τους».

Πλέον, δηλώνει «full time μανούλα» αν και όπως λέει έχει ανάγκη να δουλέψει. Όσο για το αν σκέφτονται να κάνουν και δεύτερο παιδάκι; «Ο Γιάννης θέλει. Εγώ λίγο κρατιέμαι. Αλλά αν είναι να έρθει το αδερφάκι, ας έρθει».

Είναι τέτοια μάλιστα η αφοσίωση στην οικογένεια της, που όπως λέει «αυτό που ήμουνα δεν υπάρχει πια. 

Είμαι άλλος άνθρωπος. Είναι λες και ωρίμασα ξαφνικά και το μόνο που έχει σημασία για μένα είναι η οικογένεια μου. Είμαι πραγματικά αφοσιωμένη, τρελαίνομαι να είμαι 100% πάνω από την οικογένεια και το παιδί μου».

ΠΗΓΗ: www.star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: