Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη

Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη

"Αυτό που ζω τώρα είναι γάμος, δεν υπάρχει διαφορά". Αυτή η δήλωση μπορεί να ανήκει σε οποιαδήποτε κυρία που ζει τον μεγάλο έρωτα, όταν όμως ανήκει στη Ζέτα Μακρυπούλια, τότε σίγουρα γίνεται θέμα συζήτησης.
 
Σε μία συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στο περιοδικό Down Town, μιλάει για τα επαγγελματικά της αλλά και τη σχέση της με το Μιχάλη Χατζηγιάννη.

Η Ζέτα Μακρυπούλια δηλώνει πάρα πολύ ευτυχισμένη και αποκαλύπτει πως ένιωσε όταν πρώτος ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μίλησε για τη σχέση τους. "Ξέρω τον Μιχάλη καλά, γνωρίζω την ωριμότητα και την υπευθυνότητά του να αναλαμβάνει την ευθύνη που του αντιστοιχεί. Ενεργώντας έτσι, με έβγαλε από τη δύσκολη θέση και οριοθέτησε τα πράγματα εκείνος που έπρεπε να κάνει.

(...) Εγώ έχω αυτοσυγκράτηση, γιατί ξέρεις και τι έχω περάσει στο παρελθόν! 'Οταν αισθάνεσαι κάτι ωραίο, φυσικά και θες να το βροντοφωνάξεις. Γνωρίζω, όμως, πλέον, πως περιμένουν κάποιοι στη γωνία για να το κρίνουν".
Η Ζέτα απαντά και στη μόνιμη ερώτηση που της κάνουν, αν είναι έτοιμη να προχωρήσει σ' ένα γάμο; "Στις προτεραιότητές μου, με την έννοια του προγραμματισμού, όχι. Άλλωστε, δεν πιστεύω πως αυτά τα θέματα προγραμματίζονται. Απλά έρχονται και σε βρίσκουν. Προσωπική ζωή, όμως, δεν σημαίνει γάμος. Πιστεύω πως σημαίνει σίγουρα ένα παιδί μετά από κάποια ηλικία, αλλά η προσωπική ζωή σημαίνει δέσμευση με τη θέλησή σου και αυτή είναι η ωραιότητά της"

Η Ζέτα Μακρυπούλια πατάει γερά τα πόδια της στο έδαφος και γνωρίζει πολύ καλά ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και οι σταρ ανήκουν στο παρελθόν και οι επιτυχίες είναι μάλλον συγκυριακές:
"Προσωπικά συνεχίζω να δουλεύω σκληρά, με επιμονή, και δεν ξέρω πόσο εντός πραγματικότητας είναι να μιλάμε, σε μια Ελλάδα που αγωνιά, που καταρρέει, που απελπίζεται, για σταρ και τέτοια.
Και επειδή έχω βγει από νωρίς, από μικρή, σ’αυτήν τη δουλειά, διατηρώ πάντα την αίσθηση της επικινδυνότητάς της και της περιστασιακότητάς της".

ΠΗΓΗ: www.real.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: