Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Νάντια Μπουλε: «Έκλαψα για όσα άκουσα»


Mε… κλάματα αντέδρασε η Νάντια Μπουλέ σε διάφορα ανακριβή σχόλια που ακούστηκαν για εκείνη, όπως αποκαλύπτει η ίδια σε συνέντευξή της!
Παράλληλα, μιλά για την σχέση της με την Ελεονώρα Μελέτη κι αν θα μπορούσαν να γίνουν φίλες, τα προσωπικά της και τον φόβο της να μείνει χωρίς δουλειά.
«Έκλαψα πολύ για ανακριβή σχόλια που άκουσα. Επίσης, έχω διαβάσει πολύ άδικες κριτικές από ανθρώπους που είναι αρνητικά προδιατεθειμένοι με εμένα. Σε τέτοιες περιπτώσεις ξεσπάω στις φίλες μου – τις παίρνω τηλέφωνο και μιλάμε. Έχω ακούσει ανθρώπους που δεν γνωρίζω προσωπικά να περιγράφουν έναν άνθρωπο που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είμαι», λέει η Νάντια στο περιοδικό «People».
Η παρουσιάστρια ξεκαθαρίζει πως δεν γνώριζε την Ελεονώρα Μελέτη πριν το σόου χορού του ΑΝΤ1 και προσθέτει πως είχε άποψη μόνο για την τηλεοπτική της εικόνα. «Τώρα που γνωριστήκαμε και μιλήσαμε, είδα ότι είναι ένας άνθρωπος πολύ δυναμικός που βάζει στόχους στη ζωή του και θέλει να τους πετύχει», συνεχίζει η Νάντια και υπογραμμίζει πως δεν έχει προσωπικές σχέσεις με την Ελεονώρα, αλλά ούτε μπορεί να απαντήσει στο αν θα γίνονταν φίλες καθώς δεν την γνωρίζει καλά.
Όσο για τα προσωπικά της; «Δεν είμαι από τις γυναίκες που δεν αν έχουν σχέση δεν αισθάνονται ασφάλεια ή ολοκλήρωση. Απολαμβάνω αυτή την περίοδο και περνάω πολύ καλά. Πέρασα μια μεγάλη περίοδο ψυχολογικής αναστάτωσης και σήμερα έχω ξαναβρεί τις ισορροπίες μου. Σε αυτό βοήθησε το γεγονός ότι έτρεχα συνέχεια και δεν ήμουν όλη μέρα σπίτι. Αν προκύψει κάτι δυνατό στο μέλλον, δεν πρόκειται να το σταματήσω», λέει.
Κι αν το θέμα «έρωτας» δεν την αγχώνει, το θέμα «δουλειά» το έχει μεγάλη έγνοια: «όλος ο κόσμος έχει άγχος για το τι θα γίνει αύριο και πόσο μάλλον στην τηλεόραση όπου όλα είναι ρευστά και αβέβαια. Λογικό είναι λοιπόν να φοβάμαι κι εγώ μήπως μείνω χωρίς δουλειά», επισημαίνει η Νάντια που αποκαλύπτει ότι οι γονείς της θα… χαίρονταν αν τους ανακοίνωνε πως αφήνει την TV και πάει για μεταπτυχιακό!  
ΠΗΓΗ: star


Δεν υπάρχουν σχόλια: