Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Ιωάννα Σουλιώτη: Το σιδέρωμα είναι το αγχολυτικό μου



Η Ιωάννα Σουλιώτη, εκτός από «Real Housewife» είναι και μανούλα δυο παιδιών. Μίλησε για το πώς είναι σαν μαμά αλλά και αν ρώτησε εκείνα και τον πρώην σύζυγό της πριν λάβει μέρος στο ριάλιτι. Η ίδια σαν μαμά είναι όπως είπε: «Θα έλεγα ότι είμαι λίγο υπερπροστατευτική, όχι σε βαθμό κακουργήματος. Τα παιδιά θέλω να είναι ανεξάρτητα και τα ρωτάω πολλές φορές. Βέβαια όταν έχεις δύο παιδιά ποτέ δεν θα συμφωνήσουν, γι’ αυτό τους λέω να αποφασίσουν πρώτα μεταξύ τους και μετά να μου ανακοινώσουν τι θέλουν. Λειτουργώ με δημοκρατικές διαδικασίες». Όσο για το αν τα ρώτησε πριν κάνει την εκπομπή απάντησε: «Όχι, με την έννοια ότι είχα αποφασίσει ότι θα πάρουν όπως και πήραν το μίνιμουμ μέρος που έπρεπε on camera. Είπαμε, λειτουργώ δημοκρατικά στο σπίτι μας υπάρχει δημοκρατική απολυταρχία» ενώ ενημέρωσε τον σύζυγό της πριν δεχτεί: «Φυσικά, ο Κωνσταντίνος θα έπρεπε να συναινέσει γιατί εμπλέκονταν τα παιδιά. Τον ρώτησα πώς θα του φαινόταν και μου είπε ότι αν πρόσεχα να μην εκτεθούν πολύ, να το έκανα». Ενώ παραδέχτηκε ότι είναι μια κλασική νοικοκυρά: «Και σφουγγαρίζω και σκουπίζω και ξεσκονίζω, δεν το συζητώ για μαγείρεμα, αυτό γίνεται επί καθημερινής βάσης, όσο για το σιδέρωμα αυτό είναι το αγαπημένο μου, είναι το αγχολυτικό μου».
ΠΗΓΗ:Glam

Δεν υπάρχουν σχόλια: