Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Ο πρίγκιπας... λεκιάστηκε

Ο πρίγκιπας... λεκιάστηκε
Γνωστός για τα νυχτοπερπατήματά του είναι ο πρίγκιπας Harry και γι’ άλλη μια φορά φαίνεται πως το
ξενύχτι -μαζί με  το ποτό- του έπεσε βαρύ.
Με λεκέδες από ποτό στο πουκάμισό του έφυγε από γνωστό κλαμπ ο μικρός αδερφός του νεόνυμφου πρίγκιπα Ουίλιαμ, ο οποίος δεν έδειχνε να έχει απόλυτη επίγνωση του τι ακριβώς συνέβαινε, όπως δημοσιεύει η Daily Mail[1].
Αν και μετά τον πριγκιπικό γάμο απέφευγε τα ξενύχτια και φαινόταν πως είχε ηρεμήσει, μάλλον η νύχτα του είχε λείψει αρκετά, καθώς πέρασε αρκετές ώρες σε κλαμπ στην περιοχή του Τσέλσι. Όπως ο Harry, έτσι και η ξαδέλφη του πριγκίπισσα, Princess -επίσης διάσημη για τα ξενύχτια της ως party girl- είχε έναν μεγάλο λεκέ από ποτό πάνω στο μπλε φόρεμά της και έφυγε από το κλαμπ ξημερώματα αναμαλλιασμένη.
Το κλαμπ, όπου διασκέδασε ο πρίγκιπας Harry ανήκει σε φίλο του και θεωρείται από τα πιο in και ακριβά στέκια της περιοχής, καθώς ένα μπουκάλι από την καλύτερη σαμπάνια μπορεί να κοστίζει έως και 6.000 λίρες, ενώ ένα μπουκάλι βότκα φθάνει έως και τις 1.250 λίρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: