
Η "πριγκίπισσα Σίσσυ" της ελληνικής τηλεόρασης είναι σίγουρα κάτι παραπάνω από σύζυγος ρόκερ, παρουσιάστρια αλλά και μαμά. Είναι μία γυναίκα γεμάτη, ισορροπημένη που "αν το ήθελε ο άντρας της, θα σταματούσε την τηλεόραση".
Η Σίσσυ Χρηστίδου, λίγο πριν από το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν, μιλάει στο περιοδικό Down Town για τα κιλά της, το γιο της αλλά και τη σχέση της με τη Ράνια Θρασκιά.
"Αγαπώ το σώμα μου και δεν ήθελα να του φερθώ άσχημα, γιατί μου έχει χαρίσει το πολυτιμότερο δώρο της ζωής μου: το γιο μου. Αποφάσισα εξαρχής να μην του φερθώ άσχημα. Λόγω του υποθυρεοειδισμού μου πήρα πάρα πολλά κιλά στην εγκυμοσύνη, περισσότερα από αυτά που θα έπρεπε να πάρω. Όταν τέλειωσε και ο θηλασμός, είχα 20 κιλά περισσότερα από το κανονικό μου βάρος. Μου πήρε περίπου δύο χρόνια για να απαλλαγώ από αυτά", είπε η Σίσσυ που σήμερα έχει επανέλθει στα κιλά που ήταν πριν από την εγκυμοσύνη της.
Οσο για το εάν βλέπει γυναίκες γύρω της που υπερβάλλουν με τα κιλά της εγκυμοσύνης τους, η απάντηση της ήταν ξεκάθαρη: "Βλέπω και με στενοχωρεί αυτό. Εγώ δεν είμαι από τους ανθρώπους που θέλω όλοι να μ’ αγαπάνε ή να αρέσω σε όλους, γιατί δεν γίνεται. Έτσι, δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία να επιστρέψω και να είμαι συλφίδα. Φυσικά και θαυμάζω αυτές τις γυναίκες. Είδα τη Φαίη κι έπαθα σοκ. Υπάρχουν αυτά τα μαγικά κορμιά που επανέρχονται αμέσως, αλλά εγώ δεν είμαι έτσι".
Η παρουσιάστρια του ALPHA δηλώνει ότι δεν είναι περισσότερο ευτυχισμένη τώρα που έχει χάσει τα κιλά: "Έχασα αυτά τα κιλά γιατί θέλω να κάνω δεύτερο παιδί. Το θέμα είναι τι θεωρεί ο καθένας σημαντικό. Αν για κάποιον είναι τόσο σημαντικό το να χάσει γρήγορα τα κιλά, ας το κάνει.
Εγώ, λόγω του υποθυρεοειδισμού, δεν μπορούσα να υποβάλω τον οργανισμό μου σ’ αυτή τη διαδικασία. Ούτε ήθελα να αφήσω το παιδί μου για να τρέχω στα γυμναστήρια".
Εγώ, λόγω του υποθυρεοειδισμού, δεν μπορούσα να υποβάλω τον οργανισμό μου σ’ αυτή τη διαδικασία. Ούτε ήθελα να αφήσω το παιδί μου για να τρέχω στα γυμναστήρια".
Η Σίσσυ, με ανανεωμένο λουκ και κατακόκκινα μαλλιά, δηλώνει ότι... η ζήλεια χρειάζεται. "Η ζήλεια είναι το αλατοπίπερο της σχέσης σε μικρές δόσεις όμως, όχι η αρρωστημένη. Αν δεν υπάρχει, σημαίνει ότι ο άλλος δεν νοιάζεται", λέει, ενώ απάντησε και στην ερώτηση για το πάγωμα των σχέσεων της με τη Ράνια Θρασκιά:
"Εχω πει επανειλημμένα ότι δεν έχω μάθει να λύνω τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους μέσω δημοσιογράφων. (...) Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι η Ράνια είναι ένας άνθρωπος που αγαπώ, πάρα, πάρα πολύ και η αγάπη δεν φεύγει είναι κάτι που κουβαλάς και υπάρχει μέσα σου. Αυτό δεν αλλάζει"
"Εχω πει επανειλημμένα ότι δεν έχω μάθει να λύνω τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους μέσω δημοσιογράφων. (...) Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι η Ράνια είναι ένας άνθρωπος που αγαπώ, πάρα, πάρα πολύ και η αγάπη δεν φεύγει είναι κάτι που κουβαλάς και υπάρχει μέσα σου. Αυτό δεν αλλάζει"
Δεν υπάρχουν σχόλια: