Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Ελιζαμπέτα Κανάλις: «Θα τον τυλίξω τον Κλούνεϊ»


Τελικά φαίνεται ότι τον έριξε τον Τζόρτς Κλούνεϊ η εκρηκτική Ελιζαμπέτα Κανάλις, που διέψευσε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τα σενάρια χωρισμού, μιλώντας ακόμα και για γάμο.
Η Ιταλίδα καλλονή, μιλώντας σε περιοδικό της  πατρίδας της δήλωσε συγκεκριμένα:
«Είμαι πολύ ευτυχισμένη αυτό το διάστημα. Εξαιτίας του άνδρα μου, το παραμύθι μας συνεχίζεται. Είμαστε ένα ζευγάρι που ποτέ δεν βαριέται».
Μάλιστα δεν έκρυψε την επιθυμία της να παντρευτεί τον καλό της στο μέλλον: «Πιστεύω πολύ στο γάμο. Στο μέλλον, σκοπεύω να παντρευτώ, αλλά προς το παρόν είμαι και έτσι ευτυχισμένη».Παρ’όλα αυτά, όπως λέει, το μητρικό της καμπανάκι δεν έχει χτυπήσει ακόμα.
Μάλιστα κατηγόρησε τα ξένα tabloids για την αναληθή εικόνα που προβάλλουν προς τα έξω τόσο για εκείνη όσο και για τον αγαπημένο της: «Όποτε βλέπω την φωτογραφία μου σε ένα περιοδικό, ξέρω τι έχουν γράψει. Λένε όλοι ότι περνάω την ώρα μου οργανώνοντας parties και ότι ο φίλος μου δεν θέλει να με παντρευτεί και να είναι άλλο πια μαζί μου. Ο Τζορτς, δεν έχει δώσει ΚΑΜΙΑ συνέντευξη για την προσωπική του ζωή από το 1999! Ο,τι διαβάζετε, είναι απλά ένα αναμάσημα όσων έχουν γραφτεί παλαιότερα»


Δεν υπάρχουν σχόλια: