Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

Συμβουλές για υγιές δέρμα


Όλοι μας ευχόμαστε να έχουμε υγιές και όμορφο δέρμα γι΄αυτό εξάλλου ξοδεύουμε πολλά χρήματα για την περιποίησή του.


Εκτός όμως από τις κρέμες και τις θεραπείες που εφαρμόζονται εξωτερικά μπορείτε να βοηθήσετε το δέρμα σας να δείχνει υγιές και … «από μέσα».
Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα φαγητά τα οποία κάνουν καλό στο δέρμα όπως δεν υπάρχουν και συγκεκριμένες τροφές που κάνουν κακό.
Κάποιες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία όπως η βιταμίνες Α, C, E, η ριβοφλαβίνη, η νιασίνη, η πυριδοξίνη, ο ψευδάργυρος και το σελήνιο παίζουν σημαντικό ρόλο στην υγεία του δέρματος και έχει αποδειχθεί ότι η έλλειψή τους προκαλεί προβλήματα στο δέρμα.
Το κλειδί είναι η ποικιλία: Κανένα τρόφιμο από μόνο του δεν μπορεί να παρέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το δέρμα σας. Είναι λοιπόν σημαντικό να έχετε ποικιλία στη διατροφή σας, και να επιλέγετε τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων. Τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα από κλινικές έρευνες δείχνουν ότι ένα διαιτολόγιο που είναι σύμφωνο με τις γενικές αρχές της υγιεινής διατροφής είναι αυτό που εξασφαλίζει βέλτιστη κατανάλωση των απαραίτητων θρεπτικών στοιχείων για υγιές δέρμα. Επιπλέον, μία ισορροπημένη διατροφή περιλαμβάνει τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, τα οποία έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν και προστατεύουν το δέρμα μας από τη φθορά.
Πίνετε άφθονα υγρά: Είναι ζωτικής σημασίας για το δέρμα να πίνετε άφθονα υγρά, όπως νερό, χυμό και τσάι. Στην δεύτερη περίπτωση προσπαθήστε να πίνετε περισσότερα υγρά σταδιακά κατά την διάρκεια της ημέρας. Δοκιμάστε να έχετε ένα μπουκάλι με νερό μαζί σας για το θυμάστε.
Καταναλώνετε αλκοόλ με μέτρο: Η υπερκατανάλωση αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση. Καλύτερα να καταναλώνετε μέχρι 2 μονάδες αλκοόλ την ημέρα.
Η σοκολάτα προκαλεί ακμή;: Παρότι η συσχέτιση της κατανάλωσης λιπαρών τροφών και της ακμής έχει απορριφθεί, υποστηρίζεται τώρα ότι η υπερκατανάλωση απλών υδατανθράκων μπορεί να προκαλέσει υπερινσουλιναιμία, αυξάνοντας την παραγωγή ανδρογόνων που συνδέονται με την ακμή. Αποτελέσματα από μία πρόσφατη κλινική μελέτη προτείνουν ότι μία διατροφή με χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο (πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες) μπορεί να είναι ωφέλιμη.
Προσπαθήστε λοιπόν να τρέφεστε υγιεινά και να περιλαμβάνεται ποικιλία από φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας για να δείχνετε πιο υγιής. Κάνετε σταδιακά αλλαγές στην καθημερινή σας διατροφή τις οποίες να μπορείτε να εφαρμόσετε μακροπρόθεσμα και δείτε το δέρμα σας να γίνετε πιο λαμπερό!




Δεν υπάρχουν σχόλια: