Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Κ. Στικούδη: “Ο κόσμος με βλέπει με εντυπωσιακά ρούχα και νομίζει ότι μου ανήκουν!”


Για την εμφάνισή της, τον τρόπο που ψωνίζει ενόψει οικονομικής κρίσης και τα ακριβά ρούχα και παπούτσια μίλησε η Κατερίνα Στικούδη.


“Νιώθω τόσο στιλιζαρισμένη στη δουλειά, που στην καθημερινότητα μου προτιμώ να είμαι ...χύμα! Ο κόσμος με βλέπει σε δημόσιες εμφανίσεις με εντυπωσιακά ρούχα και ακριβά παπούτσια και νομίζει ότι μου ανήκουν. Όμως αν με συναντήσει κανείς σε ένα μπαρ με τους φίλους μου, το πιο πιθανό είναι να φοράω φόρμες και αθλητικά”, αποκάλυψε στο περιοδικό “Lucky”.

Για το πως διαχειρίζεται τα χρήματά της, η Κατερίνα αποκάλυψε: “Δεν είμαι σπάταλη, αλλά ούτε και τσιγκούνα. Πριν αγοράσω κάτι σκέφτομαι πώς συνδυάζεται με ό,τι έχω”.
Τέλος, η ίδια μίλησε και για την αγάπη της στη γυμναστική: “Προτιμώ να μην πηγαίνω για καφέ και να περνάω χρόνο στο γυμναστήριο”.





Δεν υπάρχουν σχόλια: