Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Σ. Ρουβάς: “Παρακαλάω χρόνια την Κάτια να με παντρευτεί, αλλά αρνείται!”


Για την έλευση του γιου του, την κόρη του Αναστασία, την Κάτια και τα δύσκολα χρόνια που πέρασε μικρός μίλησε ο Σάκης Ρουβάς στο “Βράδυ” του Πέτρου Κωστόπουλου.


Όπως αποκάλυψε, αρχικά, ο ίδιος, η κόρη του Αναστασία ήταν “η πρώτη μου φορά. Ένας τεράστιος έρωτας ξαφνικά στη ζωή μου. Ενώ με τον γιο μου θα εξελιχθεί στη διάρκεια. Έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι πως θα πηγαίνουμε μαζί για μπάλα, για βουτιές και άλλα τέτοια”.
Στην ερώτηση γιατί δεν έχει παντρευτεί ακόμη με την Κάτια Ζυγούλη ανέφερε: “Την παρακαλάω χρόνια τώρα αλλά δεν θέλει!”.
Ακόμα, μιλώντας για τα προσόντα του γιου του ανέφερε: “Μόλις τον είδα και συνάντησα την Κάτια της είπα: “δεν μου λες ρε μωρό μου, είναι σίγουρα δικό μου το παιδί; Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα”!”
Στην ερώτηση για το αν αισθάνεται ενοχές που έχει οικονομική άνεση, εν μέσω κρίσης, ο Έλληνας σταρ απάντησε: “Όχι δεν αισθάνομαι καμία ενοχή γιατί έχω δουλέψει πάρα πολύ. Δουλεύω 20 χρόνια! Κάνω αυτήν την δουλειά, προέρχομαι από μια πολύ φτωχή οικογένεια, οι γονείς μου έχουν χωρίσει από τα 12 μου χρόνια... Ότι έχω καταφέρει το έχω καταφέρει με τον ιδρώτα μου. Όλο αυτό που συμβαίνει γύρω μου δεν με αφήνει αδιάφορο. Όταν σε ένα σπίτι μέσα υπάρχουν δυστυχισμένοι άνθρωποι, γιατί η Ελλάδα είναι το σπίτι μας, δεν μπορείς να ευχαριστηθείς”, είπε.
Όσον αφορά τα παιδικά του χρόνια ανέφερε: “Δεν θα 'θελα να φύγω από την Ελλάδα, θα ήθελα αυτός ο τόπος να γίνει αυτό που του αξίζει... Ήμασταν 5 άτομα σε ένα δωμάτιο, το οποίο έσταζε από παντού, με τσιμέντο κάτω, με νερά, χωρίς θέρμανση... Δεν φοβάμαι! Η μάνα μου δούλευε πάρα πολλές ώρες για να έχουμε να τρώμε όλοι. Άμα θέλεις να δουλέψεις, θα βρεις να δουλέψεις”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: