Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Α. Ηλιάδη: “Ονειρεύομαι τον γάμο μου και τον περιμένω!”


H Αγγελική Ηλιάδη μίλησε για τον σύντροφό της Κώστα Μηλιωτάκη, για το πως ονειρεύεται τον γάμο της, τι την γοητεύει στον γιο της Μπαμπίνο, αλλά και τι της λείπει για να ολοκληρώσει την ευτυχία της!


Η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε στο περιοδικό “Hello” ότι με τον σύντροφό της Κώστα Μηλιωτάκη είναι ολόιδιοι: “Έχει πολύ πλάκα που ακόμα και όταν τσακωνόμαστε αντιδρούμε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, μούτρα εγώ μούτρα και εκείνος. Ο Κώστας είναι ένας πολύ ήρεμος άνθρωπος και αυτό για μένα παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο. Δεν είναι ένα αλλά πάρα πολλά τα πράγματα που με κέρδισαν σε αυτόν. Εξάλλου δεν είναι ένας άνθρωπος που γνώρισα τώρα, συνεργαζόμαστε πάρα πολλά χρόνια και απλά ο Θεός τα έφερε έτσι στη ζωή και γίναμε ζευγάρι.”

Για τον γάμο δήλωσε: “Θέλουμε πολύ να παντρευτούμε. Ο γάμος μας θα έρθει γρήγορα αλλά ακόμα δεν έχουμε καταλήξει σε επίσημη ημερομηνία.” Στη συνέχεια είπε ότι ανυπομονεί να έρθει αυτή η στιγμή: “Ονειρεύομαι και την περιμένω. Τα έχω σκεφτεί όλα στο μυαλό μου. Θέλω να είναι ένας πολύ απλός και όμορφος γάμος.”
Η όμορφη τραγουδίστρια μίλησε για το τι την γοητεύει στον γιο της Μπαμπίνο: “Τρελαίνομαι με την τρυφερότητα που μου δείχνει ο Μπάμπης. Επίσης μου κάνει εντύπωση που αν και αντιλαμβάνεται τα πάντα μπορεί να μην πει κάτι για να μην με στεναχωρήσει. Πραγματικά όμως τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψουν όσα νιώθω για το παιδί μου.”

Τέλος αφού η Αγγελική έχει τα πάντα στη ζωή της, αποκάλυψε ότι το μόνο που της λείπει είναι ένα παιδάκι ακόμα: “Ένα ακόμα παιδάκι νιώθω ότι θα ολοκλήρωνε την ευτυχία μας. Και εγώ και ο Κώστας το θέλουμε πάρα πολύ και μακάρι να συμβεί το συντομότερο δυνατό.Άλλωστε το προστάζει και ο γιος μου “Μαμά, θέλω αδελφάκι!”


Δεν υπάρχουν σχόλια: