Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Το μυστικό ομορφιάς της Monica Bellucci

 
«Ομορφιά χωρίς προσωπικότητα δεν είναι τίποτα» πιστεύει η Monica Bellucci.






Είναι πολύ όμορφη, χαμηλών τόνων, ήρεμη και συνειδητοποιημένη. Η κουβέντα κινείται γύρω από την ομορφιά, τα παιδιά της, την καθημερινότητά της.
«Η ομορφιά έχει περισσότερο να κάνει με αυτά που νιώθεις παρά με το να καθαρίζεις το πρόσωπο σου και να πίνεις νερό. Έχω πολλές αγάπες στη ζωή μου: την οικογένειά μου, τα παιδιά μου, τη δουλειά μου. Θυμάμαι, είχα δει κάποτε τη συνέντευξη μιας γυναίκας 104 ετών. O δημοσιογράφος την είχε ρωτήσει ποιο είναι το μυστικό της μακροζωίας της κι εκείνη απάντησε: «ήμουν πάντα χαρούμενη στη ζωή μου». Φυσικά είναι αδύνατο να είσαι μονίμως χαρούμενος γιατί η ζωή έχει δυσκολίες αλλά σημασία έχει να σκέφτεσαι πάντα θετικά και να παλεύεις γι’ αυτά που θέλεις».
Η Monica αναφέρεται πολύ συχνά στα παιδιά της «Τα παιδιά μου είναι η πηγή της ευτυχίας μου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πιστεύω ότι για να είναι μια γυναίκα ευτυχισμένη πρέπει οπωσδήποτε να κάνει παιδιά. Εγώ είμαι από τη φύση έτσι, το μητρικό μου ένστικτο είναι πολύ ανεπτυγμένο, νιώθω πιο ολοκληρωμένη τώρα που είμαι μητέρα απ’ ότι πριν» και συνεχίζει μιλώντας για την καθημερινότητα της: «Η ζωή μου δεν είναι ποτέ ίδια, δεν μπορώ να πω ότι κάθε μέρα ξυπνάω, πάω στο γυμναστήριο, ακολουθώ ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Κάθε μέρα είναι διαφορετική και ταξιδεύω συχνά. Σε γενικές γραμμές το πρωί πριν ασχοληθώ με τον εαυτό μου φροντίζω τα παιδιά μου, έχω ένα παιδί ενός και ένα επτά χρονών οπότε οι ανάγκες τους είναι πολύ διαφορετικές».
Μοιάζει να είναι μια από αυτές τις super-γυναίκες που τα έχουν όλα. Φοβάται άραγε τα σημάδια του χρόνου; Τι πιστεύει για τις πλαστικές επεμβάσεις; Η απάντησή της είναι απόλυτα ειλικρινής: «Ξέρεις, αυτό είναι πολύ προσωπικό, είναι όπως το αν θέλει κάποιος να κάνει παιδιά. Αν θέλεις να το κάνεις, καν’ το! Όσον αφορά σε μένα μέχρι τώρα δεν έχω κάνει κάποια επέμβαση αλλά δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι θα σου απαντούσα το ίδιο σε 10 χρόνια από τώρα. Φυσικά αυτό που θα έχει πραγματική σημασία σε 10 χρόνια θα είναι το να είμαι υγιής και όλα τα άλλα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Αυτό που ελπίζω για το μέλλον είναι κυρίως να είμαι υγιής και να μπορώ να είμαι δίπλα στα παιδιά μου, να είναι ευτυχισμένη η οικογένειά μου και να συνεχίσω να δουλεύω με τον ίδιο ενθουσιασμό!»




Δεν υπάρχουν σχόλια: