Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Γιατί έκλαψε η Κατερίνα Παπουτσάκη στην εκπομπή της Ελένης; Video


Έντονα συγκινημένη εμφανίστηκε η Κατερίνα Παπουτσάκη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη στον Alpha.


Η γνωστή ηθοποιός που χώρισε πρόσφατα με τον Ορέστη Τζιόβα μίλησε για τις σχέσεις και την εξαπάτηση, ενώ συγκινήθηκε όταν μίλησε για τον μπαμπά της.
Μιλώντας αρχικά για την θεατρική παράσταση “Δούλες” που πρωταγωνιστεί, η Κατερίνα αναφέρθηκε στην οικογένειά της και το πως οι ίδιοι βλέπουν την πορεία της στο χώρο της υποκριτικής. “Ασχολήθηκα με την υποκριτική γιατί δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο... Ήθελα να παίξω ωραίους ρόλους, χωρίς να έχω σαφή εικόνα για το πως θα ήθελα να είμαι”, είπε και πρόσθεσε πως ο μπαμπάς της είναι πάντα πιο αυστηρός από την μαμά της.
Όταν, μάλιστα, η ίδια θυμήθηκε τις συμβουλές που της έχει δώσει ο πατέρας της συγκινήθηκε και δάκρυσε. “Ο μπαμπάς μου είπε σχεδόν αφότου γεννήθηκε πως είμαι φτιαγμένη για τα δύσκολα. Δεν ξέρω πως το είδε αλλά είναι και λίγο χαζομπαμπάς”, εξομολογήθηκε.
Μόλις, η Ελένη την είδε να δακρύζει της είπε ότι αυτό είναι ανθρώπινο και κάποιες φορές ξεσπάμε σε άλλα πράγματα γιατί δεν μπορούμε να ξεσπάσουμε σε αυτό που θέλουμε, μιλώντας έμμεσα για τις δύσκολες στιγμές που περνά η Κατερίνα μετά το χωρισμό της. “Ας το μάτι σου να κλάψει και να προχωρήσεις παρακάτω”, της είπε η Ελένη.
Όσον αφορά την προσωπική της ζωή, η γνωστή ηθοποιός δήλωσε το εξής: “Μια προσωπική ιστορία τελειώνει όταν έχει υπάρξει υποκρισία και εξαπάτηση”, αποκάλυψε η γνωστή ηθοποιός και πρόσθεσε: “Εγώ δεν έχω εξαπατήσει ποτέ καμιά μου σχέση δεν παίζω παιχνίδια”.
Δες το video του zappit με την συγκίνηση της Κατερίνας:




Δεν υπάρχουν σχόλια: