Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Βίκυ Κουλιανού: Πώς διατηρεί το σώμα της; Μας εκμυστηρεύτηκε τα fitness μυστικά της...



Το όνομά της γραμμένο με χρυσά γράμματα στην ιστορία του ελληνικού μόντελινγκ. Το σώμα της, τα καλλίγραμμα πόδια της, σου έκοβαν την ανάσα. Η δυναμική της, το στιλ της, η χαρακτηριστική ομορφιά της, το ύψος της, το ύφος της. Οι φωτογραφίσεις της ακόμα κυκλοφορούν στη μνήμη σου...


Κι αν το μόντελινγκ αποτελεί παρελθόν πια για εκείνη, εξακολουθεί να είναι μια εντυπωσιακή γυναίκα με αποστομωτικά καλλίγραμμο σώμα. Τι κάνει; Πώς τα καταφέρνει; Καταπιέζεται ή απλά είναι ευλογημένη;

Το TLIFE μίλησε μαζί της και έμαθε όλα τα μυστικά της... 

Έχεις ακολουθήσει ποτέ συγκεκριμένη δίαιτα ή πρόγραμμα διατροφής;
Όχι, συγκεκριμένη διατροφή που να μου έχει δώσει διαιτολόγος δεν έχω κάνει ποτέ. Ποτέ δεν έχω ρωτήσει διατροφολόγο για να πάρω διατροφή, ούτε παλιά ούτε τώρα. 

Δεν χρειάστηκε ποτέ δηλάδή να μπεις σε διαδικασία να χάσεις κιλά;
Να μπω στη διαδικασία να χάσω 10 κιλά, δεν μπήκα άλλωστε ποτέ. Δεν ξεφεύγω! 2-3 κιλά μόνο που παίρνω το Χειμώνα και πρέπει να τα χάσω το καλοκαίρι. Είμαι στα 64 κιλά. Άντε να πάω 2 κιλά πάνω ή δύο κάτω. Δεν έχουν αλλάξει τα κιλά μου εδώ και πολλά χρόνια. 

Δεν έχω ξεφύγει τα τρία κιλά παραπάνω, αλλά γενικώς δεν μπορώ να πω ότι δεν προσέχω, ότι τρώω συνεχώς ή ότι είμαι λαίμαργη. Υπάρχουν φορές για παράδειγμα που για πάρα πολλές μέρες δεν τρώω τίποτα τηγανητό. Δεν τρώω πολύ συχνά κρέας. Ούτε κοτόπουλο δηλαδή -αν και είναι πολύ καλό για τη διατροφή- γιατί δεν μου αρέσει. Μπορεί να φάω κρέας αν βγω έξω. Αν μαγειρέψω σπίτι, σίγουρα δεν θα φάω κρέας. Δηλαδή προτιμώ όσπρια, ζυμαρικά, πάρα πολλά λαχανικά, πολλά μαγειρευτά φαγητά – αλλά με υγιεινό τρόπο μαγειρεμένα και κυρίως βραστές σαλάτες που τις λατρεύω. Δεν τρώω ψωμί γιατί δεν μου αρέσει, οπότε δεν δυσκολεύομαι. 

Δεν τα βαριέσαι όμως αυτά τα φαγητά;
Όχι, όχι! Οι σαλάτες και τα όσπρια είναι τα αγαπημένα μου γεύματα, μαζί με τα μαγειρευτά φαγητά. Δηλαδή κυρίως ελληνική κουζίνα και μακαρόνια που μου αρέσουν πάρα πολύ. Δεν είναι κάτι που το τρώω με το ζόρι. Αυτό που δεν μπορώ να κόψω είναι η ζάχαρη, να μην βάζω ζάχαρη στον καφέ μου δηλαδή. Βάζω 3 κουταλιές ζάχαρη κάθε φορά. Ευτυχώς πίνω έναν καφέ τη μέρα. Δεν είναι καφές αυτός είναι γαλακτομπούρεκο. Έχω φροντίσει τουλάχιστον να παίρνω μαύρη ζάχαρη, που είναι πιο υγιεινή. Δεν είναι ότι δεν παχαίνει! 

Και κάτι άλλο που δεν μπορώ να κόψω είναι τα γλυκά βεβαίως. Δεν τα ζητάω όμως κάθε μέρα. Έχω τρομερή υπογλυκαιμία και εκεί πέρα κάνω μερικά δώρα στον εαυτό μου, δεν μπορώ να πω ψέματα. Δεν πίνω όμως αλκοόλ, που είναι μια κακή συνήθεια για να γίνει κατακράτηση. Δεν μου αρέσει κανένα ποτό. Αναψυκτικά δεν πίνω. Δεν μου αρέσουν ούτε αυτά. 

Με λίγα λόγια είναι σαν να έχει μπει το σώμα σου σε πρόγραμμα από μόνο του.

Νομίζω ναι. Έχει μπει σε πρόγραμμα από μόνο του το σώμα μου. Εγώ δεν έχω κάνει κάτι. 

Δεν υπήρξε κάποια στιγμή στην καριέρα σου ως μοντέλο που να δέχθηκες πιέσεις να χάσεις κιλά;
Να σου πω την αλήθεια όχι. Δεν έχω δεχτεί καμία πίεση, γιατί δεν έβαζα κιλά ποτέ. Δεν ήμουν όμως και ποτέ η πολύ πολύ αδύνατη, η "σκελετωμένη" γυναίκα! Δεν το είχα αυτό το πράγμα ποτέ, έτσι κι αλλιώς. Ούτε όταν ήμουν μοντέλο, ούτε τώρα. Αλλά ήμουν λεπτή χωρίς να είμαι "σκελετός". Αυτό το πράγμα δηλαδή που βλέπω τώρα σε κάποια μοντέλα... όχι δεν έχω υπάρξει έτσι. Και δεν το είχα προσπαθήσει ποτέ, γιατί νομίζω δεν θα πήγαινε και στο σωματότυπό μου. 

Με τη γυμναστική ασχολείσαι;
Με τη γυμναστική δεν τα πολυπάω καλά. Βαριέμαι φρικτά. Δηλαδή πάω γράφομαι στα γυμναστήρια και δεν κάνω παραπάνω από ένα μήνα. Αλλά έχω δοκιμάσει πολλές εναλλακτικές γυμναστικές έστω για 3 μήνες. Μετά βαριέμαι και τα παρατάω. Συνήθως το κάνω λίγο πριν το καλοκαίρι. Είδες, δεν είμαι και καλό παράδειγμα! 

Το μόνο πράγμα που θα μπορούσα να κάνω είναι το κολύμπι. Θα μπορούσα να κολυμπάω Χειμώνα-Καλοκαίρι. Δεν έχω χρόνο όμως να το κάνω, αλλά πιστεύω ότι είναι φοβερή γυμναστική. Αλλά κατά καιρούς έχω κάνει Καποέιρα, Kick Boxing, Pole Dancing. Πήγα για δύο εβδομάδες να κάνω Pole Dancing “καταπιάστηκα” και τα παράτησα! Δεν μπορούσα να κουνηθώ γιατί είναι πάρα πολύ δύσκολο.

Με έναν τρόπο όμως ασχολείσαι συνεχώς με τη γυμναστική.
Περιοδικά ασχολούμαι, συστηματικά δεν ασχολούμαι. Είναι σαν το αλκοόλ η γυμναστική. Πρέπει να βρω ένα ποτό που να μπορώ να το πίνω και μια γυμναστική που να την κάνω συχνά. Δεν τα έχω καταφέρει τόσα χρόνια. 

Ασχολείσαι με τη μαγειρική;
Πάρα πολύ. Όλα τα μαγειρευτά. Τα πάντα. Μου αρέσει πάρα πολύ να μαγειρεύω. Δηλαδή αν είχα χρόνο θα έκανα 4 φαγητά την ημέρα. Μου αρέσει πάρα πολύ. 

Ποια θα έλεγες πως είναι η σπεσιαλιτέ σου;
Η σπεσιαλιτέ μου είναι οι μακαρονάδες. Πάρα πολύ ωραία κάνω και μπριαμ και παστίτσιο και γεμιστά και κοκκινιστό στην κατσαρόλα με πατάτες και μπιφτέκια στο φούρνο. Αλλά πρέπει να έχω πάνω από 20-30 συνταγές με διαφορετικές σάλτσες για μακαρόνια. Ίσως και το γεγονός ότι έχω ζήσει Ιταλία να με βοηθά να τα πάω πολύ καλά με τις σάλτσες. 

Υπάρχει κάποιο φαγητό στο οποίο δεν μπορείς να αντισταθείς;
Το Χειμώνα το γαλακτομπούρεκο, ειδικά όταν βγαίνει ζεστό και το προφιτερόλ. Το καλοκαίρι είμαι λίγο καλύτερα μπορώ να πω. Δεν τρελαίνομαι για τα παγωτά ιδιαίτερα. Σπάνια θα τα ζητήσω. Τρώω πιο πολύ καρπούζι, πεπόνι, σύκα που τα λατρεύω. Α, το σύκο, ας πούμε! Δεν μπορείς να φας παραπάνω από δύο σύκα. Ένα σύκο έχει δεν ξέρω κι εγώ πόσες θερμίδες. Ε, εγώ μπορώ να φάω μια σακούλα! 

Υπάρχει κάποιο μυστικό που μπορείς να μοιραστείς με τις αναγνώστριες του TLIFE ώστε να διατηρούνται σε φόρμα;Πολύ καλό πρωινό. Ένα βραστό αυγό, δημητριακά ολικής αλέσεως με φρούτα, ένα χυμό πορτοκάλι και πολύ νερό. Νερό που εγώ το πίνω με το ζόρι. Δεν διψάω καθόλου. Για να πιω ένα μπουκάλι νερό την ημέρα πρέπει να φάω 2 κιλά παστές σαρδέλες ή αλάτι σκέτο και χοντρό θαλάσσης. 

Σίγουρα το πρωινό είναι πολύ σημαντικό. Σε κρατάει μέχρι κάποια ώρα της ημέρας. Και από κει και πέρα ποτέ φαγητό μετά τις 8. Εγώ δηλαδή φροντίζω να μην τρώω αργά παρά μόνο αν βγω έξω και είμαι με φίλους. Εκεί αναγκαστικά τρώω πιο αργά. Τότε φροντίζω να φάω περισσότερη σαλάτα, κρέας ή συκώτι χωρίς σάλτσες. Αλλά στο σπίτι μέχρι τις 8 θα κάνω το γεύμα το βραδινό και θα φάω κανονικά. Θα το πρότεινα χωρίς ψωμί. Όποιος αντέχει! Από τις 3 και μετά θέλει μικρά γευματάκια. Μπορεί να είναι ένα φρούτο. Μπορεί να είναι ένα σνακ, τοστ με γαλοπούλα, κατίκι και ντομάτα. 

Υπάρχει κάποια επώνυμη που να θαυμάζεις για το σώμα της;
Πολλές μπορώ να σκεφτώ και από Ελλάδα και από εξωτερικό. Μου αρέσουν τα λεπτά σώματα και τα γραμμωμένα. Δηλαδή δεν μου αρέσει ο πολύς όγκος, ούτε στους άνδρες ούτε στις γυναίκες. Δεν μου αρέσει καταρχήν ο όγκος του γυμναστηρίου. Σε γυναίκα ακόμη περισσότερο. Μου αρέσει η γυναίκα να έχει θηλυκό σώμα. 

Το σώμα της Ζιζέλ είναι το ιδανικό. Ιδανικό ύψος, στήθος, μέση, πόδια. Παραπέμπει σε θηλυκό και εφηβικό μαζί. Δεν θα σου έλεγα ποτέ τη Monica Bellucci αν και τη θεωρώ πανέμορφη γυναίκα, αλλά δεν είμαι αυτού του σωματότυπου. Έχει λίγο παραπάνω καμπύλες για εμένα. Αλλά για άντρες δεν έχει καθόλου παραπάνω, έχει τις σωστές. Αυτή είναι μια γυναικεία γνώμη και δεν νομίζω ότι μετράει πολύ η δική μου γνώμη.





ΠΗΓΗ: www.tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: