Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2011

Οι ευχάριστες συνήθειες «κλειδί» για το ιδανικό βάρος

fitness-386
Ξέρατε ότι οι καθηµερινές συνήθειες που εξασφαλίζουν ευεξία και τονώνουν τη διάθεσή µας µπορεί να παίξουν καταλυτικό ρόλο στηνεπιτυχία µιας δίαιτας;


Κατά τη διάρκεια της έρευνας Lean Habits Study που διεξήχθη πρόσφατα στο University of Applied Science στο Αµβούργο οι επιστήµονες εξέτασαν τους παράγοντες που µπορεί να ενθαρρύνουν τα άτοµα που βρίσκονται σε δίαιτα να φτάσουν και να διατηρηθούν στο ιδανικό βάρος. Αυτό που διαπίστωσαν ήταν ότι τα άτοµα που έχασαν κιλά και παρέµειναν στο νέο τους βάρος για περισσότερο από ένα χρόνο ακολουθούσαν κάποιες συνήθειες που τους βοηθούσαν να διατηρήσουν τη σιλουέτα αλλά και την καλή τους διάθεση. Αν θέλετε να υιοθετήσετε κι εσείς µερικές από αυτές, δεν έχετε παρά να…

Αποφύγετε να τρώτε στο πόδι 

Προσπαθήστε να τρώτε σε όσο το δυνατόν πιο ήρεµες συνθήκες ώστε να απολαύσετε το γεύµα σας ακόµα κι αν είναι µια απλή σαλάτα.

Αντιµετωπίστε το στρες 

Το άγχος µπορεί να οδηγήσει στην παρορµητική κατανάλωση τροφής. Προσπαθήστε να το ελέγξετε κάνοντας γυµναστική, γιόγκα ή βρίσκοντας ένα χόµπι, π.χ. κηπουρική, µαγειρική κ.λπ.

Χρησιµοποιείτε λίστες για τις αγορές σας 

Έτσι θα αποφύγετε ευκολότερα την παρορµητική αγορά τροφών-πειρασµών. Επίσης καλό είναι να ελέγχετε και τις ετικέτες. Όσο πιο ενηµερωµένοι είστε για το τι καταναλώνετε τόσο πιο πιθανό είναι να στραφείτε σε πιο υγιεινές επιλογές.

«Ναι» στους πειρασµούς, αλλά µε προσοχή

Επιτρέψτε στον εαυτό σας αγαπηµένες γεύσεις όπως λίγη σοκολάτα ή πίτσα. Ρυθµίστε την ποσότητα ώστε να τα απολαµβάνετε 1-2 φορές την εβδοµάδα ή λίγο κάθε µέρα.

∆ιατηρήστε την επαφή µε φίλους 

Η παρέα µε αγαπηµένα πρόσωπα µειώνει την πιθανότητα ανίας, µοναξιάς και κατάθλιψης, που συχνά οδηγούν στο ψυγείο.

Μέτρον άριστον 

Αποφύγετε να περιορίζετε τον εαυτό σας όσο κάνετε δίαιτα και µετά να τρώτε άκριτα. Αντί για αυτό µείνετε σταθεροί σε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής ακολουθώντας πάντα σωστές συνήθειες.

Κινηθείτε

Αν δεν είστε φανατικοί της γυµναστικής, ξεκινήστε µια δραστηριότητα που σας ευχαριστεί όπως χορό ή κάποιο σπορ, καθώς έτσι επωφελείστε από την άσκηση, ενώ παράλληλα είναι λιγότερο πιθανό να εγκαταλείψετε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: