Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Brad Pitt: “Δεν εννοούσα πως η Aniston είναι βαρετή...”


Brad Pitt: “Δεν εννοούσα πως η Aniston είναι βαρετή...”
Με νέα συνέντευξη ο Brad Pitt προσπαθεί να μπαλώσει όλα όσα έσουρε πριν λίγες μέρες στην Jennifer Aniston.


“Άρχιζα να βαριέμαι τον εαυτό μου. Καθόμουν στον καναπέ με ένα τσιγαριλίκι και άρχισα να αισθάνομαι αξιολύπητος. Πιστεύω ότι και ο γάμος μου με την Jennifer έπαιξε κάποιο ρόλο σ’ αυτό. Προσπαθούσα να υποκρίνομαι ότι ο γάμος είναι κάτι άλλο από αυτό που ήταν στην πραγματικότητα”  είχε δηλώσει λίγο καιρό πριν στο περιοδικό “Parade”.



Απ ' ότι φαίνεται το ξανασκέφτηκε και με νέα συνέντευξη προσπαθεί να μαζέψει -τα ασυμμάζευτα-. Δεν είναι και λίγο  δημοσίως να αποκαλεί την πρώην σύζυγο και νυν σταρ του Χόλιγουντ Jennifer...βαρετή!

“Με στεναχωρεί που τα λόγια μου  ερμηνεύτηκαν με διαφορετικό τρόπο. Η Jen είναι μια απίστευτα δοτική, στοργική, που έχει χιούμορ και είναι  φίλη μου. Ήταν μια σημαντική σχέση μου, που έχει για εμένα μεγάλη αξία. Δεν εννοούσα ότι η Jen ήταν βαρετή, αλλά ότι εγώ ο ίδιος είχα γίνει βαρετός. Και για αυτό ευθύνομαι  μόνο εγώ” είπε ο καρδιοκατακτητής Brad.




Λέτε να τα πήρε άγρια με τις αρχικές  του δηλώσει η Aniston και να τον απείλησε πως αν δεν τα “γυρίσει” θα ξεκινήσει αντεπίθεση; Αναμονή στην επόμενη συνέντευξη της  Jennifer που μπορεί και να βγάλει στη φόρα τα “μειονεκτήματα” του Pitt.

Δεν υπάρχουν σχόλια: