Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Sarkozy – Bruni: Βρήκαν όνομα για την κορούλα τους!


Σε πελάγη ευτυχίας πλέουν ο Nicolas Sarkozy και η Carla Bruni μετά την έλευση της κορούλας τους.


Το ζευγάρι που απέκτησε ένα πανέμορφο κοριτσάκι έχει ήδη βρει και το όνομα που θα δώσει στο μωράκι του.
Το όνομα της μικρής τους πριγκίπισσας θα είναι... Giulia και το ανακοίνωσε η ίδια η Carla μέσα από την επίσημη σελίδα της στο internet, όπου ευχαρίστησε όλους τους φίλους της για τις ευχές τους και την αγάπη τους. “Είμαι πολύ συγκινημένη από τις ευχές που έχω δεχθεί για τον ερχομό της κόρης μου. Σε αυτήν την ευχάριστη στιγμή, ο σύζυγός μου εκφράζει μαζί μου το θερμό “ευχαριστώ” του για τα γλυκά σας λόγια”, έγραψε η πρώτη Κυρία της Γαλλίας.

Και μπορεί ο Nicolas Sarkozy, λογω των αυξημένων καθηκόντων του να μην έχει προλάβει να χαρεί πολύ την κορούλα του, ωστόσο μιλά με πολύ χαρά και περηφάνια για την έλευσή της.





Δεν υπάρχουν σχόλια: